Wij en het nieuwe jaar

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Topicstarter
Ik weet het, een slotje is onafwendbaar.
Maarja, ik vrees toch door de vele alcohol dat ik deze geopend heb. (lekker hoor, en zoveel backspaces heb ik nog nooit gebruikt)...

Ik vrees dat we met z'n allen in een eeuwigdurende loop komen. Ik lees de replies door van personen, en steeds vaker komen ze TE bekend voor.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat we een of andere gek nodig hebben die onze monotome evolutie op gang brengt.
Misschien omdat we onze omgeving teveel beinvloeden, zodat we genetisch nix hoeven aan te passen. (goh, en nu mot het in een keer gaan regenen terwijl ik dronken terugloop van de Scum (onze plaatselijke nieuwjaarsbiersupplier). Ik heb het overleeft en voel me niet ziek, maar waar zijn nu alle schone vrouwen aan me zijde??? misschien was ik iets TE energiek???. Katwijk sux :P )

Mag ik u allen een prettig nieuwjaar wensen?!
Veel nieuwe ideeen naar voren brengen zodat onze monotome geesten weer wat te doen hebben !!!!...

mzl,

Rutger

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Ja daar zijn wij ook dfan maar weer. Ik wens ookkkkkkkkk iedereennn hiewrt op tweakers de beastee wensne toe!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!! :()%^&&#$$$&

Verwijderd

Ik gaat maaaaaaaaaaaaarnnnnn eeennnnn s laaspen

het is bijna 9 uur aan het wordennn

dee hiogste tijd voor jet = breddd denk ik maar

me handen zijn koud van de rwgen en het yoen gaatt kut *(drank kan ook nmeespelen :) ))

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ook een gelukkig nieuw jaar!

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Dit topic is gesloten.