Toon posts:

[XviD] Computer crashed!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een XviD codec en als ik een film wil decoderen loopt hij altijd vast, soms na 5 minuten soms na half uur.

Detail:

Date: 5 sept 2004
XviD core: 1.0.2
Koepi's CVS Build

Iemand hier ook problemen mee? Met DivX heb ik nooit crashes gehad en mijn PC heeft dikwijls dagen een stuk liggen de converteren!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 00:48

Acheron

updatepack.nl

Koepi's CVS is in ieder geval niet de beste die ik gehad heb. Maak nu al geruim een half jaar gebruik van deze:

http://allies.freezope.org/#xvid

Is in ieder geval sneller met coderen.

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:18

UTM

Heb je al een andere codec geprobeerd? Het kan natuurlijk ook aan de codec zelf liggen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap die XviD niet goed. Wat is het verschil tussen die verschillende releases dan?

Kunnen ze het niet simpel maken en gewoon 1 soort zoals DIVX :)

Weet er iemand trouwens hoe ik al mijn codec kan uninstallen want het word hier nogal een zooiboel de laaste tijd.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 23:20 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 23:19:
Ik snap die XviD niet goed. Wat is het verschil tussen die verschillende releases dan?

Kunnen ze het niet simpel maken en gewoon 1 soort zoals DIVX :)

Weet er iemand trouwens hoe ik al mijn codec kan uninstallen want het word hier nogal een zooiboel de laaste tijd.
dat heet vooruitgang :)

Uninstallen, voor welk OS dan? Met MS vind je het onder apparaatbeheer, besturing voor geluid, beeld etc/

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu die ander build geprobeert en ben nu een film aan het encoden, laat morgen wel weten of het met deze wel is gelukt.

Verwijderd

Topicstarter
Met deze blijkbaar geen problemen, pass1 gedaan en computer niet gecrashed.
Pagina: 1