Toon posts:

goed overklokbare sdram???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou.. ik heb een tijdje gelezen over verschillende sdram merken, die goed overklokbaar zijn. ik heb met de search optie gezocht, maar 'k kan de topic niet meer vinden. dus vraag ik jullie:

welke merk sdram kan ik het beste bestellen die goed overklokbaar is. het moet wel 128mb pc133 zijn.

alvast bedankt en a happy newyear to all :7

Verwijderd

Mushkin :P

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Veelste duur... zoek een reepje met Infineon chips (liefst Siemens) daar haalde ik 166mhz cas2 mee

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 10:36 schreef Black_Adder het volgende:
Veelste duur... zoek een reepje met Infineon chips (liefst Siemens) daar haalde ik 166mhz cas2 mee
Yep, Infineon chips zijn echt heerlijk...:) Zie trouwens ook de nieuwe ComputerTotaal...

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand dan ook waar ik die infeneon sdrammetjes online kan bestellen:7

thanx...:)

• Vleermuis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik heb hier totaal 256MB (2x 128) PC133 op 150MHz.
De ene module is noname, weet ik nix van.
De andere heb ik er drie weken geleden bij geprikt, en das een apacer module met Infineon chips op 150MHz CAS3.

Ik weet niet hoeveel harder ze kunnen, misschien dat ik dat binnenkort nog een keer uitprobeer. De andere module haalt in ieder geval 158 MHz CAS3

edit:

Die apacer modules zijn voor 213 gulden te krijgen bij MyCom (Damn, zijn ze weer 37 gulden goedkoper geworden :( )
Pricewatch:
http://tweakers.net/pricewatch.dsp?ProduktID=13894

• deurknop
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11-2023
waar kan ik dat overclocken ik heb op bios gekeken maar ik kan het niet vinden:(

ik heb een MSI pro2 mobo

Verwijderd

Volgens de C!T test was Mosel Vitalic (cas2) heel goed overklokbaar. Daar heb ik echter geen ervaring mee. Ik zelf heb Brand-On-Third geheugen van de ECL/No Doubt (Beverwijkse computermarkt) dat heb ik draaien op 160mhz 3-3-3...
Pagina: 1