Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben al een tijdje opzoel naar een usb memory stick, maar eentje met mp3-functie. (of een kleine mp3-speler die ook andere data kan vervoeren en daar ook voor bedoeld is)

Hij moet dus gewoon via usb bestanden kunnen opslaan en de mp3-tjes die er dan tussen staan kunnen afspelen (of apart, maar wel op de stick). Goed geluid en een display lijkt me ook wel handig.

Nou weet ik dat dit bestaat, maar kan het niet echt vinden. Heb al best wat onderzoek gedaan, heb er ook al wel wat gezien, maar niet precies wat ik zoek. Waar moet ik zoeken naar die dingen, waar staan ze bijvoorbeeld in de price-watch, hebben ze een standaard naam?

edit:
Ik heb wel de "Pen Drive Plus Mp3 512mb" gevonden, dit is wat ik zoek, maar zijn er alternatieven?

[ Voor 14% gewijzigd door floduR op 28-10-2004 22:32 ]

• floduR
  • Niet online
Niemand? :'(

Verwijderd

Volgens mij kan je met iedere MP3 pendrive ook bestanden opslaan.
Tenminste, alle MP3 pendrive die ik in m'n handen heb gehad konden het...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 14:40 ]

• floduR
  • Niet online
Ja, maar zoveel pen-mp3-spelers met meer dan 256mb geheugen zijn er niet, bovendien moet het in de computer herkent worden als externe HD, zoals de pendrive plus mp3

Verwijderd

floduR schreef op 01 november 2004 @ 14:58:
Ja, maar zoveel pen-mp3-spelers met meer dan 256mb geheugen zijn er niet, bovendien moet het in de computer herkent worden als externe HD, zoals de pendrive plus mp3
Bijna alle flash-spelertjes werken gewoon als mass-storage-device (vanaf W98SE ook zonder driver)

Voorbeelden: Packard Bell Audiokey, Qware, etc etc etc

Verwijderd

Acer heeft er ook een van 512MB, met display en natuurlijk ook als thumbdrive te gebruiken :)

Verwijderd

Ik heb vorige week bij de Mediamarkt de Time DPA20AL gekocht voor 89 Euro.
512 MB en word als een removable harde schijf herkend in windows.
Prima geluid, speeltijd is ongeveer 8 uur met een AAA batterijtje.
Pagina: 1