Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Philips ToUcam XS] Driver voor Win XP SP2 beschikbaar!

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:25
Ik heb na lang Google'n (160 pagina's 8)7) een driver gevonden voor de Philips ToUCam XS! _/-\o_

Deze driver werkt met alle versies van Windows XP! Ook Service Pack 2!

Ik heb de driver al uitgebreid getest (Win XP SP2) en het werkt perfect. Geen enkel probleem ontdekt en alles loopt zeer soepel.

De driver is een compilatie van de originele driver en de bijgewerkte drivers (die je niet kan downloaden van Philips.com)

Je kan de driver vinden & downloaden (1,51 mb) op:
http://www.jeroenzelle.nl/download.php?view.12

Ik hoop dat veel mensen hier wat aan hebben, gezien het aantal topics dat er over zijn geopend (en gesloten).

[ Voor 8% gewijzigd door jeroenzelle op 28-10-2004 22:01 ]

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 15:33
Submit hem dan direct naar de meuktracker. Dan heeft iedereen hier profijt van.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• jeroenzelle
Ik wist niet dat dat bestond.

Hij is nu ge-submit.

• beeman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-07-2022
Werkt deze driver toevallig ook voor de Philips ToUCam Pro?

Ik heb problemen met die driver als ik hem op 60 FPS wil draaien, hij pakt nu alleen 5 FPS...

• jeroenzelle
Dat niet.

Heb je de automatische regelingen uitgezet? Anders kan hij geen instellingen veranderen.

• beeman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-07-2022
Die moet ik inderdaad uitzetten om hem aan te kunnen passen. Dan draait hij een seconde of drie op de goede snelheid en dan crasht het programma waarin je de cam gebruikt (meestal MSN hier).

Dit is het geval op 2 verschillende pc's en installaties van XP (sp1).

• Farrell
  • Laatst online: 28-11 09:21
Deze pakt ie niet bij mij :S

Geeft een "niet verzende fout op het programma" vcheck..

• Farrell
  • Laatst online: 28-11 09:21
Ja maar daar staat nog geen oplossing.. Heb al verschillende webupdates geprobeerd en een driver die ook hier op GoT staat
[rml][ Philips ToUcam XS] Driver voor Win XP SP2 beschikbaar![/rml]

Niks helpt..

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Beste CoLiN,
Hier op GoT vaak wordt gezegd dat je eerst moet zoeken naar de oplossing van je probleem voordat je zelf een topic opent. Dat heb je ook gedaan, prima!
Maar dat wil niet zeggen dat je dan in al die gevonden topics je vraag zomaar kan dumpen. Met een nieuw probleem kan je best een nieuw topic openen, waarin je duidelijk je probleem uitlegt. Dat is beter dan allemaal oude topics opgraven. Hoef je ook maar 1 topic bij te houden voor het antwoord, in plaats van drie :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.