Counterstrike source: Connect to server probleem

Pagina: 1
Acties:

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:18

Polycom

Poes van goud

Topicstarter
Goed hier is dus het probleem,

heb sinds een tijdje counter strike source, en als ik eenmaal aan het spelen ben doet alles het goed, geen slow downs.. geen flikkeringen of het uitvallen van het geluid etc.

Soms heb ik als ik een server op wil komen, (connecting to server) dan is het flits en doet mijn pc spontaan een restart zonder een fout melding aan te geven of iets dergelijks.

Specs:

7.1 terratec universe
350wat voeding
p4c800 deluxe
p4 2400ghz
9800pro
2 x 512mb ddr
200 gb schijf

Ik heb alle updates gedownload waar je aan kan denken, windows update dirextX update, nieuwe videokaart drivers... etc etc
edit:
Ook een format en een verse Windows maar dat hielp niet

Zou je denken, het ligt aan je voeding.. maar het leuke is als ik gewoon een server op ben kan ik gewoon 6 uur achter elkaar spelen zonder problemen. En ik heb dit probleem van in een keer restarten nooit in games, dus ik denk niet dat het aan mijn videokaart / voeding ligt.

Heeft iemand ook dit probleem, of natuurlijk: De oplossing?

Alvast bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door Polycom op 28-10-2004 21:52 ]

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Topicstarter
Modbreak:Ook voor jou geldt dat je niet mag kicken binnen 24 uur

[ Voor 71% gewijzigd door Crash op 29-10-2004 15:19 ]

Verwijderd

wat staat er in je eventlog?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:57

AzzKickah

06-CENSORED

Misschien dat het toch gewoon door een fout in HL2.EXE of zo komt... Heb je het probleem erg vaak dan? Of kun je er mee leren leven?

En heb je het bij geen enkel andere (zware) game of bij de nieuwe 3DMark?

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11 07:52
Zet ff bij Eigenschappen van Deze Computer, en dan tabblad Geavanceerd, bij Opstart- en herstelinstellingen het vinkje bij "Automatisch Opnieuw opstarten" uit. Dan kan je zien wat voor foutmelding je krijgt, als het een blauw scherm is.

Heb je het bij andere games ook ? (3dmark?)
Voltage waardes van je voeding ?
Doet ie het ook als je met zo min mogelijk hardware aangesloten draait ?

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Topicstarter
Ik heb al mijn diskette uit mijn kast gehaald...
en nee, zoals je kan lezen in de startpost heb ik het nog nooit gehad met andere games..

ik heb even het vinkje uitgedaan..als ik dan een fout melding krijg dan zie ik het wel.. thanks in ieder geval.

(dan post ik wel een screen)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Wanneer crasht ie precies? want ik heb namelijk een vergelijkbaar probleem. Het ebgin van het laden na de server lukt allemaal wel, maar bij het stukje 'Retreiving Server Info' crasht mijn pc ook. Dit gebeurd trouwens altijd bij het 15 blokje van het laadbalkje. Ik krijg geen foutmelding, mijn beeld freezed gewoon. Ik kan dan nog wel met ctrl+alt+del afsluiten.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:57

AzzKickah

06-CENSORED

Apocrypha schreef op 29 oktober 2004 @ 22:33:
Wanneer crasht ie precies? want ik heb namelijk een vergelijkbaar probleem. Het ebgin van het laden na de server lukt allemaal wel, maar bij het stukje 'Retreiving Server Info' crasht mijn pc ook. Dit gebeurd trouwens altijd bij het 15 blokje van het laadbalkje. Ik krijg geen foutmelding, mijn beeld freezed gewoon. Ik kan dan nog wel met ctrl+alt+del afsluiten.
Niet gewoon langer wachten? Hoe lang heb je gewacht?

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

AzzKickah schreef op 30 oktober 2004 @ 18:38:
[...]

Niet gewoon langer wachten? Hoe lang heb je gewacht?
Ik heb hem aanlaten staan, daarna Collateral gekeken. toen de film was afgelopen stond ie nog steeds op 15 blokjes. Dus ik was er maar vanuit gegaan dat ie gecrashed was ;)

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Topicstarter
Ik had net weer zo'n vast loper, maar omdat ik automatisch resetten heb uitgezet kon ik kijken wat het was..

Nou mijn muziek bleef vastlopen en het was gewoon een blauwscherm zonder tekst. Verder kon ik helemaal niets doen geen alt f4 en geen alt ctrl delete..
Pagina: 1