Toon posts:

[2000] XP slipstreamen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al Gegoogled en dergelijke maar kan er nergens iets van vinden. Op zich is het ook geen grote ramp, maar ik snap het niet goed.

Ik probeerde enige tijd geleden op mijn W2000 systeem een originele XP SP1 cd te slipstreamen met SP2. Waarom op men 2000 bak ? Gewoon, toevallig.

Maar dat blijkt dus niet te gaan.

Ik heb hier zowel een NL als ENU XP cd, origineel, en beide SP2's.

Geen van beide kan ik slipstreamen onder 2000. Ik zal het een dezer eens testen op een XP bak, maar ik vraag me af of dit normaal is ?

Zowel bij de NL als de ENU poging crasht de 'setup' nadat het service pack zichzelf heeft uitgepakt.

En ja, ik was netjes de howto van tweakers aan het volgen...

Ik vraag me dus af, klopt het dat dit niet gaat onder een 2000 of is er iets mis met mijn beide (originele) cd's ?

En nee, het zijn ook geen custom OEM cd's ofzo...

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-04 08:38

MrDrako

nep ict'er

Probeer het eens met het programma Nlight, werkt perfect, heb het zelf daarvoor ook gebruikt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit probleem is inderdaad vaker gemeld - het slipstreamen van een servicepack van XP werkt enkel onder XP :)

Verwijderd

Topicstarter
MrDrako schreef op 28 oktober 2004 @ 21:46:
Probeer het eens met het programma Nlight, werkt perfect, heb het zelf daarvoor ook gebruikt.
Die tool kwam ik tegen en crasht hier... een of andere illegal instruction. Heel veemd want deze pc werkt al 3 jaar zonder enig probleem en net ineens dat streamen en die tool gaan de mist in...

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 28 oktober 2004 @ 22:30:
Dit probleem is inderdaad vaker gemeld - het slipstreamen van een servicepack van XP werkt enkel onder XP :)
Ik had al zo een vermoeden maar kon dat nergens bevestigt krijgen.

Bedankt :-)