iPod met iCal op WinXP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbodiesel13
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:44

turbodiesel13

---------------

Topicstarter
Hey ik heb een iPod gekocht en nu wou ik er mijn Calender op gaan zetten maar dat is alleen mogenlijk met iCalender van Apple zelf. Nu hab ik hem wel gedownload van de site maar geeft hij aan dat je MAC OS X moet hebben.. Nou is mijn vraag of één van jullie misschien een site weet waar een VIRTUELE versie ofzo daarvan is dat je dus het iCal bestandje gewoon kan instaleren en openen in Windows? Als iemand verder nog leuke sites weet voor de iPod, graag en met uitleg bitte;) Heb er nog niet veel verstand van !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
je kan je iPod ook synchroniseren met Outlook, iCalendar is Mac OS X only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbodiesel13
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:44

turbodiesel13

---------------

Topicstarter
Ja ok maar ik heb dus Outlook Express die ik gebruik en daar zit geen calender ding op. Wel gebruik ik Task Plus Planner een programmatje van internet als calender en planner. Maar iCalender zag er wel duidelijk uit dus ik hooptte dat er dus een omzet programma was van MAC naar XP zodat ik dat programma wel zou kunnen openen en instaleren.. maar helaas het blijkt niet zo te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Ik wou dit toen ook een keer proberen en kwam uit op ipodlounge.com, maar het programma wat hun gaven vond ikzelf niet echt fijn werken.

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.