Ik heb mijn nieuwe chello thomson modem geinstalleerd op mijn computer werkt goed.. Nou wil ik mijn router er weer tussendoen (kobishi) en nou ga ik het nieuwe IP adres invoeren en nou stuit ik op een probleem.. ik moet het subnetmasker invullen.. op mijn pc (windows ME) typ ik winipcfg en zie daar staan 255.255.254.0 Dit getal moet toch altijd 255.255.255.0 zijn??... als ik dus die eerste intyp op de router geeft hij een error...
--> Kobishi router + chello
Meerdere topics plaatsen over exact dezelfde probleem is niet gewenst. Aangezien je hier nieuw bent, raad ik je ten zeerste aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] nogmaals rustig en aandachtig te doornemen, incluis alle onderliggende linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen we hier op GoT van de gebruikers verwachten. Anders lig je hier in no-time weer eruit
Meerdere topics plaatsen over exact dezelfde probleem is niet gewenst. Aangezien je hier nieuw bent, raad ik je ten zeerste aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] nogmaals rustig en aandachtig te doornemen, incluis alle onderliggende linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen we hier op GoT van de gebruikers verwachten. Anders lig je hier in no-time weer eruit
Dit topic is gesloten.
![]()