Toon posts:

[XP-SP2] Beveiligings Niveau Internet Explorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij een kennis van mij hebben ze een computer waarop Service Pack 2 is geinstalleerd, nu wilt hij een flash filmpje bekijken via een webpagina maar dit is niet mogelijk want het beveiligings niveau zou te hoog zijn.

Dus ik denk dat is geen probleem en ik probeer in de Internet Opties het beveiligings niveau te wijzigen, maar dit lukt niet omdat hij telkens zegt dat het beveiligingsniveau lager is dan het aan te raden niveau en ik dus alleen maar hoger kan kiezen.

Ik heb net lopen zoeken op google, maar kan het juiste antwoord maar niet vinden. Is het mogelijk om dit te veranderen zodat ik gewoon het beveiligingsniveau kan verlagen?

Alvast bedankt!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-07 15:45

pim

* Kick *, ik heb hetzelfde probleem..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer horen thuis in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kunt niet met een custom level aan de gang? <---- ook: je hebt geen balk bovenin waar je op kunt RMB'en?

Om anderen voor te zijn en die discussie meteen af te kappen als zijnde offtopic: een alternatief is bijv. Firefox gaan gebruiken: vooralsnog veiliger en IMHO handiger.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• joostman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-08 15:07
* Kick *, ik heb ook hetzelfde probleem..

Wat is "RMB'en?"

Weet iemand al hoe je nu wel weer de controle over je eigen explorer terug kan krijgen door dit ergens uit te zetten?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

In het configuratiescherm staat een optie naar beveiligingscentrum.

Met die service stopgezet verhoog je helaas de kans op veiligheidsproblemen.

ARME AOW’er

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

joostman schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:27:
* Kick *, ik heb ook hetzelfde probleem..

Wat is "RMB'en?"

Weet iemand al hoe je nu wel weer de controle over je eigen explorer terug kan krijgen door dit ergens uit te zetten?
RMB = Right Mouse Button oftewel rechtermuisklik :? (gokje ;) )

Wat windows aanbeveelt is niet altijd wensenlijk btw ;)
Je zou kunnen proberen de security service uit te schakelen (start -> uitvoeren -> services.msc), maar ik weet niet of je dat wilt / snapt waar je dan mee bezig bent.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1