Deze vakantie ben ik in Val Sinestra, Graubünden (Grischun) geweest, in Zwitserland. Veel gewandeld, erg veel gemountainbiked en ontzettend veel lol gehad.
Allemaal leuk en aardig, maar bij een showcase hoor je niet te lullen maar je foto's te laten zien. Bij deze
Allen natuurlijk klikbaar
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Hoewel het op sommige foto's misschien lijkt alsof het winter was (10 en 11) zijn ze toch echt allemaal vorige week genomen
Uit die serie met sneeuw heb ik er nog heel wat, hele fraaie, al zeg ik het zelf, maar ik vond het wat eentonig om die allemaal hier te posten.
Het volledige overzicht is te vinden op sinestra.nl, onder Jan --> Herfst 2004. De site is vernoemd naar het hotel waar ik logeerde, wat weer vernoemd is naar het dal waar het in gelegen is.
Allemaal leuk en aardig, maar bij een showcase hoor je niet te lullen maar je foto's te laten zien. Bij deze
Allen natuurlijk klikbaar
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Hoewel het op sommige foto's misschien lijkt alsof het winter was (10 en 11) zijn ze toch echt allemaal vorige week genomen
Het volledige overzicht is te vinden op sinestra.nl, onder Jan --> Herfst 2004. De site is vernoemd naar het hotel waar ik logeerde, wat weer vernoemd is naar het dal waar het in gelegen is.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 19:03 . Reden: URL update ]