Ik probeer op een 2003 server Nederlands een paar batchscriptjes te schedulen. Ik kan de taak aan maken en schedulen.
Op het moment dat ik de eigenschappen op vraag of een hij moet gestart worden komt ie met de volgende melding
Ik snap deze foutmelding niet. Het pad naar het script is goed en alle registry entries naar de map van scheduled tasks lijkt goed te staan in het register. Wat raar is dat ik in het properties scherm niet op bladeren kan klikken (gewoon geen reactie).
Alle policies die betrekking hebben op de scheduler staan op 0 (dus alles mag) en de services zijn gestart.
Iemand enige idee.....????
Op het moment dat ik de eigenschappen op vraag of een hij moet gestart worden komt ie met de volgende melding
code:
1
2
3
4
5
| "STRTALL.job" (STRTALL.BAT) 27-10-2004 0:01:00 ** FOUT **
Kan geen informatie over de account voor deze taak opvragen; de taak is niet gestart. Er is een fout opgetreden of er is geen accountinformatie voor deze taak.
De specifieke fout is:
0x80070003: Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
Gebruik de knop Bladeren op het tabblad Taak om de toepassing te vinden. |
Ik snap deze foutmelding niet. Het pad naar het script is goed en alle registry entries naar de map van scheduled tasks lijkt goed te staan in het register. Wat raar is dat ik in het properties scherm niet op bladeren kan klikken (gewoon geen reactie).
Alle policies die betrekking hebben op de scheduler staan op 0 (dus alles mag) en de services zijn gestart.
Iemand enige idee.....????