Bij deze.(17:06:23) • Superdeboer slaps Renegade around a bit with a large ReemF
(17:07:04) (Renegade) oeh lekker super
(17:07:15) (Renegade) hmmm, geen tmf meet @ hcc dit jaar?
(17:08:26) (fee-tje|drukzijnde) ik zou zeggenorganiseer een leuke tmf-hcc-meet ofzo
(17:08:31) (fee-tje|drukzijnde) als je er behoefte aan hebt
(17:08:45) (Renegade) ach, het was tot nu toe zo'n beetje traditie zeg maar
(17:09:39) (fee-tje|drukzijnde) rennie> dan open je nu toch een /16 topic
(17:09:41) (Renegade) Superdeboer is akelig stil, waarschijnlijk krijg ik zo van hem een link naar een tmf topic![]()
Ja dit had een leuke topicstart kunnen worden; nee het is geen leuke topicstart geworden. Sorry for that. De boodschap is duidelijk.
Hamvraag: Welke TMF'erts gaan er op welk moment naar de HCC en wordt daar nog een centrale date van gemaakt of niet?
* Superdeboer komt op zaterdag, maar gaat met stel vrienden dus weet nog niet of hij aan TMF-meeten toekomt. Dus. Dat is het eik wel. De rest van 't topic verzinnen jullie zelf maar.
edit:
(17:10:52) (fee-tje|drukzijnde) "ik open een topic omdat rennie een meeting wil maar geen topic durft te openen omdat ie zelf niet kan" --> dat vindt fee-tje een leukere topicstart. Maarja... dat kan zij ook niet helpen...
(17:10:52) (fee-tje|drukzijnde) "ik open een topic omdat rennie een meeting wil maar geen topic durft te openen omdat ie zelf niet kan" --> dat vindt fee-tje een leukere topicstart. Maarja... dat kan zij ook niet helpen...
[ Voor 10% gewijzigd door Superdeboer op 28-10-2004 17:15 ]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.