[virus]Winxp logon-logout automagisch

Pagina: 1
Acties:

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-08 18:04
Hallo

Ben zonet effe bij een kennis geweest. Als hij pc aanzet en op zun icoontje klikt dan meld ie zich aan maar direct ook weer af zonder dat ik de desktop ook maar gezien heb.

Zit te denken aan een virus.

Veilige modus en herstellen naar vorige werkende configuratie werkt niet. Krijg precies hetzelfde.

Wat nu nog te doen. Er zitten zeer belangrijke bestanden op, die ik eventueel wel er af kan halen door hd in andere pc te hangen. Maar ik heb liever een dos oplossing o.i.d. om het virus te verwijderen.

Groeten,

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kijk ook eens in de FAQ van Windows Operating Systems :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:04
Wel, het zou een virus kunnen zijn of spy/mal/adware, maar wat misschien ook nog zou kunnen is als je een hp scanner op je computer hebt aangesloten dat hij die niet aankan. Hier had ik dat ook met de 5900c, op het moment dat hij in men computer zat logde de pc meteen weer af, na de stekker eruit te hebben getrokken deed ie het normaal.

Maar als je geen scanner hebt, of het is opeens denk ik idd aan een virus of spyware, controleer eens via een bootable virusscanner?

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-08 18:04
Jullie zijn geweldig mensen ;)

Meestal kom ik er zelf wel uit maar soms effe niet.

Tnx

PS ik heb ze nog effe gevraagt of ze ad aware hadden gedraait. Was idd zo :)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1