zou een adje mij ff kunnen bijstaan?

Pagina: 1
Acties:

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-01 16:57
Zou een adje mij ff willen bijstaan in deze thread?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/95798/1

Ik kan helaas niet meer in html posten, zoals ik vroeger altijd deed met mijn stats, kan iemand dit van jullie in html omzetten?

heel erg bedankt daarvoor.

Verder nog een vraagje:
Zou het ook mogelijk zijn om in het DPC forum de html weer aan te zetten? Ik post namelijk wel vaker stats, en vind het jammer om jullie dan telkens te moeten lastig vallen.

oh ja, en nog een gelukkig nieuw jaar

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Geregeld.. en ook een gelukkig nieuwjaar toegewenst.

• dyna18
Mijn hartelijke dank daarvoor.

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Op maandag 01 januari 2001 02:45 schreef dyna18 het volgende:
Zou het ook mogelijk zijn om in het DPC forum de html weer aan te zetten?
Nope, gebeurt niet. Er zijn een aantal "DPC-HTML-users" die HTML kunnen gebruiken in hun posts. Je kunt hen altijd vragen dat soort overzichten te plaatsen in een thread. Mocht je menen dat jij ook HTML moet kunnen gebruiken in het forum, kun je dit inclusief motivatie schriftelijk aanvragen... ;)

hehe

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Is het dan niet makkelijker om die stats op een website te zetten, en er dan een link naar toe posten ???

Of moet ik gewoon mijn mond houden en niet meer meedoen ???

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• dyna18
Ik ben het met je eens, dat het inderdaad onnodig ingewikkeld gemaakt wordt.
Telkens iemand lastig vallen is geen oplossing (of het nou een adje of een html-user is).

Verwacht dus binnenkort mijn aanvraag in de bus voor html-user :)

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik vindt HTML ook leuk om af en toe eens te gebruiken. (eigenlijk alleen <font size=> en dat scrollen)

Ik zit al vrij lang op GoT en misdraag me heeeel zelden.

Kom ik er daarmee?

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 04:42 schreef Jorma het volgende:

[..]
Nope, gebeurt niet. Er zijn een aantal "DPC-HTML-users" die HTML kunnen gebruiken in hun posts. Je kunt hen altijd vragen dat soort overzichten te plaatsen in een thread. Mocht je menen dat jij ook HTML moet kunnen gebruiken in het forum, kun je dit inclusief motivatie schriftelijk aanvragen... ;)

hehe
Wie mag er dan eigenlijk op GoT, dus niet alleen DPC, HTML gebruiken?

• AntonT
  • Laatst online: 13:13

AntonT

One Ton!

<font color=blue>A</font><font color=red>d</font><font color=green>j</font><font color=white>e</font><font color=yellow>s</font> >:)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Waarom wordt er niet gewoon aan iedereen na een bepaalde tijd "html-status" gegeven? misdraagt iemand zich kan die dan toch weer simpel afgenomen worden? En als je een maand als inlooptijd (zonder html) neemt dan kan ie ook niet snel effe opnieuw reggen om zo irri te gan doen (of hij moet op voorhand gaan reggen maar dat blijft naturlijk ook niet duren dan)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Idd poohbeer. Ik heb af en toe nog wel eens html nodig voor een tabelletje ofzo, dat kan ik op 3 manieren oplossen:
1) Ik stuur een mailtje waarin ik smeek om html-rechten
2) Ik val iemand anders lastig die wel html-rechten heeft
3) Ik post gewoon niets

Meestal wordt het 3, dat is dan dus gewoon pech voor de persoon die de info wilde hebben.

Verwijderd

Kmoet zeggen dat ik nog altijd hendiger een img src typ dan een [ img ]. erg he? :o

Nee echt, HTML is soms verrekte handig hoor. Kwou dat ik het ook mocht.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op dinsdag 02 januari 2001 12:14 schreef Chaos het volgende:
Idd poohbeer. Ik heb af en toe nog wel eens html nodig voor een tabelletje ofzo, dat kan ik op 3 manieren oplossen:
1) Ik stuur een mailtje waarin ik smeek om html-rechten
2) Ik val iemand anders lastig die wel html-rechten heeft
3) Ik post gewoon niets

Meestal wordt het 3, dat is dan dus gewoon pech voor de persoon die de info wilde hebben.
Maar wat als er nou forumcode komt ([tabel][tr] of weetikveel) waardoor je wél tabellen kunt posten?

• dyna18
Dan is het nog steeds onnodig lastig om stats te posten. Die worden door mijn proggie in html uitgepoept. Is dus zeer lastig, omdat die dan weer in ubb om te gaan zetten.

Nee, / me gaat voor een html-account.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op dinsdag 02 januari 2001 20:37 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Maar wat als er nou forumcode komt ([tabel][tr] of weetikveel) waardoor je wél tabellen kunt posten?
Ja duh, dan kun je de layout dus gigantisch opfokken.. en dat is nou juist de reden dat html uit is gezet |:(.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* DSmarty vindt het wel prima zo, laat een beperkte groep mensen HTML rechten hebben in het DPC forum.

Binnenkort zetten we wel even een lijstje op DPC met daarin de namen van die mensen, mocht je dan toch een keertje iets in HTML willen posten, dan kan je je tot hen richten.

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Pffffff ik vindt het wel allemaal hard achteruitgaan hier hoor :(

Eerst de icon's (okay goeie oplossing gevonden) en nu dit weer ;(

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Op woensdag 03 januari 2001 21:57 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Eerst de icon's (okay goeie oplossing gevonden) en nu dit weer ;(
is er nu eigenlijk al iets aan de gang met die icons? Er was wel een heuse rel rond ontstaan, een een leuke oplossing gevonden, maar ik heb ze eigenlijk nog niet in praktijk gezien.. of mis ik weer maar es iets?
Pagina: 1