Toon posts:

Probleem Nero?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met een probleem en heb gezocht naar een topic met een soortgelijk probleem, alleen heb ik deze niet kunnen vinden. Vandaar dat ik een nieuwe topic open.

Mijn probleem is als volgt:

Wanneer ik een audio-cd heb gebrand met Nero en vervolgens de cd wil afspelen in mijn stereo of autoradio, dan geeft mijn stereo/autoradio wel aan hoeveel nummers erop staan, alleen kan ik niet naar het volgende nummer gaan. Ik kan wel doorspoelen naar het volgende nummer, alleen geeft mijn stereo/autoradio dan nog steeds nummer 1 aan.

Het rare is dat ik de cd zonder de bovenstaande problemen via mijn dvd-speler kan beluisteren.

Het maakt niet uit op welke snelheid ik de cd brand.

Als ik een audio-cd via Windows Mediaplayer brand, dan is de cd wel te beluisteren in mijn stereo of autoradio.

Kan iemand mij vertellen wat de oorzaak/oplossing voor mijn probleem is? Ik heb trouwens de meest up to date versie van Nero geinstalleerd.

Alvast bedankt.

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 20:09
als ik het goed begrijp kun je dus wel naar het volgende nummer gaan maar zie je dat niet op het display van je autoradio?
Als de cd wel gewoon goed afspeeld lijkt het aan je autoradio te leggen

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Verwijderd

Topicstarter
Probleem ligt niet bij autoradio of stereo-installatie. Wanneer ik een cd brand bij mijn vriendin, of wie dan ook, dan is deze zonder problemen af te spelen.

• Triggy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:42
Waar het dus om gaat is eigenlijk en setting in Nero die op een of andere manier veranderd is, zodat alle tracks aan elkaar geknoopt worden. Netto hou je dan 1 grote track over. Misschien heb je crossfade aanstaan? (rechtsklik op het nummer in je compilatie, kies properties, en kijk bij de eerste tab)

[ Voor 28% gewijzigd door Triggy op 28-10-2004 16:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Crossfade staat niet aan, dus dat zal het ook niet zijn.