ik krijg bij een bepaalde site altijd volgende twee waarschuwingen

hoe kan ik voorkomen dat deze ooit nog verschijnen?
hoe kan ik voorkomen dat deze ooit nog verschijnen?
"foute" sites, het is de site van mijn universiteit waar ik dagelijks documenten moet op afhalen: het is wel IE die moeilijk doetMoiZie schreef op 28 oktober 2004 @ 15:43:
Waarom zou je ze uit willen zetten? Het is juist een "beveiligings" waarschuwing bij "foute" sites. Je weet dan in ieder geval wat er gebeurt. Maar goed, volgens mij zou het gewoon kunnen via opties --> internetopties --> beveiliging.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Dan ben ik benieuwd wat je gedaan hebt, want bv die eerste melding kun je kwijtraken door de optie die bij mij 'display mixed content' op enabled te zetten...Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 15:58:
[...]
opties --> internetopties --> beveiliging, het ik uiteraard al geprobeerd en werkt dus ook niet
U heeft gelijk (MoiZie ook) al was u iets duidelijkerVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 17:17:
[...]
Dan ben ik benieuwd wat je gedaan hebt, want bv die eerste melding kun je kwijtraken door de optie die bij mij 'display mixed content' op enabled te zetten...
ARME AOW’er