Toon posts:

[AVI] Beeld loopt asynchroon met geluid bij 'doorspoelen'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een video waarbij het geluid gewoon synchroon loopt met het beeld als ik de video normaal afspeel.
Zodra ik naar een bepaalde scene skip ('doorspoel') gaat het geluid asynchroon lopen.
Ik weet dat er veel topics over zijn geweest, maar die gingen over het synchroon laten lopen van beeld en geluid. Ik heb het probleem alleen als ik 'doorspoel'.

Hoe kan ik dit verhelpen?
Ik heb XP Pro, vid codecs ed allemaal geinstalleerd en mijn cpu snelheid geheugen ed zijn ook allemaal in orde. Heb het ook alleen bij dit ene bestand.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 15:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij kan helpen?
ik weet niet hoe het moet, maar misschien kan ik wat hints geven welke kant we moeten zoeken?
misschien de avi bewerken met vdub en het geluid verankeren met de video, kan dit?

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

waarom zou je daar last van hebben dan? dat boeit toch alleen bij het gewoon kijken?

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-07 22:51
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 15:18:
Ik heb een video waarbij het geluid gewoon synchroon loopt met het beeld als ik de video normaal afspeel.
Zodra ik naar een bepaalde scene skip ('doorspoel') gaat het geluid asynchroon lopen.
Ik weet dat er veel topics over zijn geweest, maar die gingen over het synchroon laten lopen van beeld en geluid. Ik heb het probleem alleen als ik 'doorspoel'.

Hoe kan ik dit verhelpen?
Ik heb XP Pro, vid codecs ed allemaal geinstalleerd en mijn cpu snelheid geheugen ed zijn ook allemaal in orde. Heb het ook alleen bij dit ene bestand.
Het is alleen bij dit ene bestand....? Misschien is dat bestandje niet helemaal lekker. Ik zou me er niet te druk om maken. Bestanden met VBR (Variable Bit Rate) kunnen dit ook veroorzaken.

Carpe Diem