Ik had deze ochtend een probleempje. Mijn CPU (Intel Pentium) werd te warm, maar dat werd gelukkig gespot door Asus Monitor. Dus ik heb ook even gekeken naar de toeren die mijn fan draaide, 2800 .... hmmm, dat is raar, te langzaam, kan sneller...
Er zat dus een hele dikke laag stof op *schaam*. Dat heb ik weggehaald, alleen nu start de PC op met 2 korte beeps. Het laden van Windows lukt niet, hij loopt tijdens het laden vast.
Ik heb net ook gekeken in de bios en ik zie dat het 3.3 voltage onder de maat is. 3.24 t/m 3.28 V. Hij heeft het wel altijd gedaan, ik heb de PC nu al een jaar.
Nu de sojaham vraag, wat moet ik doen om het probleem te bestrijden?
Alvast bedankt,
Jan
/edit: By the Way, ik heb een week geleden wel een nieuwe geluidskaart geïnstalleerd. Is de voeding misschien niet toereikend?
Er zat dus een hele dikke laag stof op *schaam*. Dat heb ik weggehaald, alleen nu start de PC op met 2 korte beeps. Het laden van Windows lukt niet, hij loopt tijdens het laden vast.
Ik heb net ook gekeken in de bios en ik zie dat het 3.3 voltage onder de maat is. 3.24 t/m 3.28 V. Hij heeft het wel altijd gedaan, ik heb de PC nu al een jaar.
Nu de sojaham vraag, wat moet ik doen om het probleem te bestrijden?
Alvast bedankt,
Jan
/edit: By the Way, ik heb een week geleden wel een nieuwe geluidskaart geïnstalleerd. Is de voeding misschien niet toereikend?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 15:11 ]