Ik zit met het volgende probleem, als ik bijvoorbeeld op een mp3 ofzo rechtsklik, dan krijg ik een hele waslijst van opties waarmee ik het bestand kan openen, zoals 'Play in Winamp', 'Enqueue in Winamp', 'Add To Winamp's Bookmark List', 'Open', 'Add To Sync List', 'Add To Burn List', enz...
bij een wav'je heb ik daar nu zo'n 14 opties staan, en dat vindt ik nu al welletjes worden. Ik wil er hier dus enkele weg hebben.
Ik heb al gegoogled, en heb een programma gevonden waarmee het zou moeten kunnen, genaamd X-Setup Pro, maar na alle opties van het programma uitgespit te hebben kan ik het dus niet vinden.
Enige topic wat ik er hier over kan vinden is op slot zonder oplossing.
Dus nu is mijn vraag, is het überhaupt mogelijk om dit te wijzigen, en zoja, hoe
bij een wav'je heb ik daar nu zo'n 14 opties staan, en dat vindt ik nu al welletjes worden. Ik wil er hier dus enkele weg hebben.
Ik heb al gegoogled, en heb een programma gevonden waarmee het zou moeten kunnen, genaamd X-Setup Pro, maar na alle opties van het programma uitgespit te hebben kan ik het dus niet vinden.
Enige topic wat ik er hier over kan vinden is op slot zonder oplossing.
Dus nu is mijn vraag, is het überhaupt mogelijk om dit te wijzigen, en zoja, hoe