Toon posts:

Aankoop FJS Amilo L6825, goede keus????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik ben van plan het volgende notebook te kopen: fujitsu-siemens Amilo L6825 te kopen

15" TFT XGA
intel celeron 2.8ghz
512Mb
30gb
64mb videokaart
dvd+r+rw

Hij kost op dit moment 870E, iemand die mij kan adviseren of dit een goede keuze is?
Ik heb bijvoorbeeld al gelezen dat celeron processors niet zo best zijn kwa snelheid.
Of iemand die mij nog tips kan geven bij de aankoop van een notebook of dingetjes waar ik op moet letten.
Ga hem gebruiken voor schoolwerkzaamheden, dvd's branden, veel surfen en downloaden, videos kijken.

Alvast bedankt

Roel

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik mis voornamelijk het volgende:
- De accuduur is belangrijk.
- Gewicht (een laptop mag met 2,5 licht lijken voor een laptop, maar is nog best zwaar als je daar mee een dag rondloopt).
- Merk van de laptop (er zijn betere en slechtere merken, ook rondom garantie en reparatie).

Let bij aankoop op o.a. het volgende:
- Scherm in orde
- Gebruikerssporen
- Alle toetsen het doen
- Brander werkt
- Alle onderdelen erin zitten (geheugen, hd enz volgens specificatie zijn)
- Garantievoorwaarden enz, aankoopbon

De prijs zou je eens kunnen laten taxeren in:
Hoeveel is dit nog waard deel XIX
Het wordt meestal iets aan de lage kant getaxeerd, maar is wel accuraat.

Verder moet je eens afvragen wat je er precies mee wilt, is voor mobiel gebruik of een desktopvervanger? Of te wel: wil je er op kunnen gamen en de allerzwaarste dingen gebruiken of wil je er veel mee kunnen reizen? Deze laptop valt er een beetje tussenin, behalve dat de accuduur niet genoemd staat...

[ Voor 70% gewijzigd door Motrax op 28-10-2004 14:57 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |