geen reactie draadloos keyboard van Logitech Desktop MX

Pagina: 1
Acties:

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-11-2025
Dag allemaal,

ik zit met een enorm irritant probleem m.b.t. mijn draadloze toetsenboard van het bovenstaande setje.

Met mijn muis is niets aan de hand, laat ik dat even voorop stellen.

Echter mijn keyboard heeft sinds een tijdje (is nu zo'n jaar oud) ineens het idee om er de brui aan te geven. Geen enkele reactie geeft 'ie dan nog aan de receiver.
In het minste geval wil 'ie wel een klein contact met de receiver hebben als ik op 'connect' druk, maar soms (en dat gebeurt helaas te vaak) gebeurt er niets.

Ik heb inmiddels al een paar keer de batterijen vervangen, en meestal wil 'ie, na een half uur zonder batterijen en vervolgens resetten van het keyboard (zoals aangegeven op de site van Logitech) het wel weer doen. maar het is natuurlijk niet ideaal....

Heeft iemand dit probleem gehad of komt het bekend voor?

Het keyboard is via USB aangesloten (was eerst PS/2, maar maakt geen verschil).
Mijn specs:

Asus P4P800
P4 2.8
1024 DDR
ATi Radeon 9700 Pro
Audigy 2
2x Maxtor 120 Gig in Raid 0
ehm... tja

alvast bedankt! _/-\o_

• roadcee
hm... heb volgens mij ergens een breuk in de printplaat van het keyboard zitten oid. gaat nu alweer een hele tijd goed, maar moet 'm niet te hard neerleggen of van mijn schoot doen donderen, want dan kan het weer mis zijn.
en laten die rot-setjes nou net te prijzig zijn om een nieuwe te gaan kopen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

.. ooops.

[ Voor 95% gewijzigd door Fish op 21-05-2005 16:26 ]

Iperf

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:00

Behind_You

Kijk altijd achter je

Kweet niet of je er rare dingen mee heb gedaan, maar zo niet dan heb je nog gewoon garantie op dat tobo. Er zit namelijk 5 jaar garantie op. (zie: logitech.com)

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02 08:11
Behind_You schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 19:58:
Kweet niet of je er rare dingen mee heb gedaan, maar zo niet dan heb je nog gewoon garantie op dat tobo. Er zit namelijk 5 jaar garantie op. (zie: logitech.com)
TopicStarter schreef::
maar moet 'm niet te hard neerleggen of van mijn schoot doen donderen
ik denk neit dat ze daar garantie op geven.. op dat soort spullen moet je altijd zuinig zijn :)

ik denk overigens ook ergen los contact in dat toetsenbord.. heb je hem al open gehad om te kijken of het de printplaat is?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• roadcee
ik denk overigens ook ergen los contact in dat toetsenbord.. heb je hem al open gehad om te kijken of het de printplaat is?
wel open gehad, maar heb daar de ballen verstand van. Ik dacht in eerste instantie dat het iets met de batterijen te maken zou hebben, maar weet bijna zeker dat het een printplaat probleem oid is. dit aangezien ik 'm een keer een beetje verboog en toen deed 'ie het niet meer, of juist wel, weet ik niet meer :-)
Pagina: 1