Dag allemaal,
ik zit met een enorm irritant probleem m.b.t. mijn draadloze toetsenboard van het bovenstaande setje.
Met mijn muis is niets aan de hand, laat ik dat even voorop stellen.
Echter mijn keyboard heeft sinds een tijdje (is nu zo'n jaar oud) ineens het idee om er de brui aan te geven. Geen enkele reactie geeft 'ie dan nog aan de receiver.
In het minste geval wil 'ie wel een klein contact met de receiver hebben als ik op 'connect' druk, maar soms (en dat gebeurt helaas te vaak) gebeurt er niets.
Ik heb inmiddels al een paar keer de batterijen vervangen, en meestal wil 'ie, na een half uur zonder batterijen en vervolgens resetten van het keyboard (zoals aangegeven op de site van Logitech) het wel weer doen. maar het is natuurlijk niet ideaal....
Heeft iemand dit probleem gehad of komt het bekend voor?
Het keyboard is via USB aangesloten (was eerst PS/2, maar maakt geen verschil).
Mijn specs:
Asus P4P800
P4 2.8
1024 DDR
ATi Radeon 9700 Pro
Audigy 2
2x Maxtor 120 Gig in Raid 0
ehm... tja
alvast bedankt!
ik zit met een enorm irritant probleem m.b.t. mijn draadloze toetsenboard van het bovenstaande setje.
Met mijn muis is niets aan de hand, laat ik dat even voorop stellen.
Echter mijn keyboard heeft sinds een tijdje (is nu zo'n jaar oud) ineens het idee om er de brui aan te geven. Geen enkele reactie geeft 'ie dan nog aan de receiver.
In het minste geval wil 'ie wel een klein contact met de receiver hebben als ik op 'connect' druk, maar soms (en dat gebeurt helaas te vaak) gebeurt er niets.
Ik heb inmiddels al een paar keer de batterijen vervangen, en meestal wil 'ie, na een half uur zonder batterijen en vervolgens resetten van het keyboard (zoals aangegeven op de site van Logitech) het wel weer doen. maar het is natuurlijk niet ideaal....
Heeft iemand dit probleem gehad of komt het bekend voor?
Het keyboard is via USB aangesloten (was eerst PS/2, maar maakt geen verschil).
Mijn specs:
Asus P4P800
P4 2.8
1024 DDR
ATi Radeon 9700 Pro
Audigy 2
2x Maxtor 120 Gig in Raid 0
ehm... tja
alvast bedankt!