[Azureus]Wel genoeg seeds maar geen download...

Pagina: 1
Acties:

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik gebruik al meerdere maanden azureus en ben er erg tevreden over...
Echter valt het me op dat steeds vaker torrents met genoeg seeds gewoonweg niets downloaden.... Als ik de torrent meerdere dagen laat staan zie ik ook dat er steeds meer seeds bijkomen en dat het aantal completes oploopt, maar mijn download is 0,0!!! Het ligt niet aan mijn router want andere torrents downloaden wel met normale snelheid.
Is dit jullie ook opgevallen en is er iemand die weet waar dit fenomeen vandaan komt?!

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
heeft meestal te maken met zaken die je alleen mag downloaden als je je ergens aangemeld hebt... anders gaat het feest niet door.

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Maar stel dat er 300 andere seeds zijn, moet ik me dan bij alle 300 aanmelden/inloggen om die file te kunnen downloaden?!?
OK, dat ik bij de Master/Super-seeder (of hoe dat ook moge heten) moet aanmelding gaat er nog wel in, maar zodra er ook maar 1 helemaal complete is zou ik toch bij hem kunnen downloaden zonder aan te melden bij de Master/Super-seeder?!?
Of zie ik dat nou verkeerd...

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:23

DJTimo

Cuyoapart.mza

Kijk dan even bij de specs van die torrent. (Dubbelklik op de download in Azureus)
Als er iets van aanmelden bij een tracker nodig is staat dat bij de tracker info.

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza