Ik zoek eigenlijk iets voor mijn vriendin. Zelf speel ik alleen maar een enkele keer Colin McRae 4 en verder niets maar zij vindt denkspelletjes leuker. Nu heb ik de demo van MystIV Revelations gedownload (ziet er trouwens leuk uit, alleen zit ik direct in de open haard al vast, weet niet hoe het moet maar dat terzijde) en op hun website wat spelletjes daaruit gespeeld.
Nu vindt ze die spelletjes wel leuk maar dat beeld er omheen niet (het verhaal, het gedraai met dat handje etc. ) Ze wil gewoon die spelletjes, klaar uit.
Weet iemand zulke spelletjes (naam van koopspellen) en waar je die kunt downen (gratis spellen, geen warezrequest oid)
Misschien verkeerde plek? Dan graag verplaatsen naar Spielerij - Problemen & Vragen
Nu vindt ze die spelletjes wel leuk maar dat beeld er omheen niet (het verhaal, het gedraai met dat handje etc. ) Ze wil gewoon die spelletjes, klaar uit.
Weet iemand zulke spelletjes (naam van koopspellen) en waar je die kunt downen (gratis spellen, geen warezrequest oid)
Misschien verkeerde plek? Dan graag verplaatsen naar Spielerij - Problemen & Vragen
[ Voor 7% gewijzigd door pduh op 28-10-2004 13:50 . Reden: Verkeerde plaats van topic??? ]
P.Duh! lekker puh!