“The world is a book and those who do not travel read only one page”
^^^ Zo simpel zou het idd best wel eens kunnen zijn. CD er uit halen wil ook nog wel eens werken btw. Ligt een beetje aan je bootvolgorde enzoAnoniem: 21486 schreef op 28 oktober 2004 @ 13:44:
ja, floppie eruit halen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
bootvolgorde is FDD->HDD etc
zit geen floppydrive op en, zit geen CD in
zit geen floppydrive op en, zit geen CD in
Ziet de laptop je harddisk nog wel??
Humor moet je serieus nemen
Heb je bestanden uit je C:\ opgeruimd? Boot.ini bijvoorbeeld?
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Kan je wel via een opstartdiskette je laptop opstarten, en dan de harde schijf benaderen?
Trouwens welk besturingssysteem draait er op de laptop?
Anoniem: 43420
Zo en zo niet als het bestandssysteem ntfs isramonp schreef op 28 oktober 2004 @ 14:25:
Kan je wel via een opstartdiskette je laptop opstarten, en dan de harde schijf benaderen?
Als je hdd niet in het bios wordt herkend kan die wel es dood zijn.
Ik zou zeggen , ga ff lang de winkel waar je hem gekocht hebt mits hij niet herkend wordt en je niks raars hebt zitten uithalen met dat ding zoals windows files dumpen.
Kan ook een virus zijn die met je win files zit te kloten maar waarschijnlijk licht het aan de schijf.
Ik zou zeggen , ga ff lang de winkel waar je hem gekocht hebt mits hij niet herkend wordt en je niks raars hebt zitten uithalen met dat ding zoals windows files dumpen.
Kan ook een virus zijn die met je win files zit te kloten maar waarschijnlijk licht het aan de schijf.
ik heb er verder niets mee uitgehaald, (deed het gister nog)
os is winXP
os is winXP
Terug naar de winkel dan maar hé
Pagina: 1