Vraag en aanbod probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week mijn Draytek te koop gezet op Vraag en aanbod en ik kreeg vandaag een reactie op mijn aanbod. (http://www.tweakers.net/aanbod/152172)

Helaas heeft diegene geen E-mail adress achtergelaten waardoor ik em niet kan bereiken. Ik heb in de tekst van de aanbieding nu aagepast of ene Patrick die mij gemailt heeft even zijn E-mail adres achter wil laten zodat ik zijn vragen kan beantwoorden.

Zijn er nog andere manier om met deze persoon in contact te komen, is de Tweakers gebruikersnaam misschien op een of andere manier te achterhalen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft helemaal niks met Gathering of Tweakers te maken, maar met de Frontpage :)
Daarvoor moet je op Frontpage Feedback zijn.

Zoals je duidelijk kunt zien kun je voor V&A perikelen in Buyers Zone terecht B)
LA > BZ dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 28 oktober 2004 @ 14:14:
Dit heeft helemaal niks met Gathering of Tweakers te maken, maar met de Frontpage :)
Daarvoor moet je op Frontpage Feedback zijn.

Zoals je duidelijk kunt zien kun je voor V&A perikelen in Buyers Zone terecht B)
LA > BZ dus.
U heeft helemaal gelijk 8)7 B) Excuus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Klik in de mail die je ontvangen heb even op "reply" en ziedaar.... Zijn e-mailadres komt tevoorschijn.

"Mail-from" staat bij de mail die je ontvangen hebt ingesteld op no-reply@tweakers.net, maar "reply-to" staat ingesteld op het adres van de persoon die reageert. Dit om problemen met spamfilters te voorkomen (die zouden mail afkomstig van een tweakers.net-server maar zogezegd van @home.nl (bvb) kunnen weigeren)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yoeri schreef op 28 oktober 2004 @ 14:18:
Klik in de mail die je ontvangen heb even op "reply" en ziedaar.... Zijn e-mailadres komt tevoorschijn.

"Mail-from" staat bij de mail die je ontvangen hebt ingesteld op no-reply@tweakers.net, maar "reply-to" staat ingesteld op het adres van de persoon die reageert. Dit om problemen met spamfilters te voorkomen (die zouden mail afkomstig van een tweakers.net-server maar zogezegd van @home.nl (bvb) kunnen weigeren)
Ja ik heb em door.... dat had ik natuurlijk ook zelf uit kunnen vinden... maarja toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wellicht een ideetje om dat bovenaan of onderaan in de mailtemplate te vermelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 28 oktober 2004 @ 14:30:
Wellicht een ideetje om dat bovenaan of onderaan in de mailtemplate te vermelden?
Eueue zou prettig zijn... (ik vind mezelf nou niet de domste computer gebruiker maar ik kon het echt niet 123 vinden dus dat zegt al genoeg toch qua bruikbaarheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
BalusC schreef op 28 oktober 2004 @ 14:30:
Mischien wel, maar ergens mag je toch wel verwachten dat er op 'reply to' gedrukt zal worden om mogelijk te testen of dat wel werkt. Verder is dit volgens mij eens ergens vermeld geweest, hier op het forum is het iig terug te vinden met de search :)
Ik zal het iig even aankaarten :)
Pagina: 1