Toon posts:

[xp] instelling veranderen voor aanhalingstekens

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok nog 1 maal. Lees nu <u>GOED</u> voordat je hem op slot zet.

ALs je 1 aanhalingsteken wil bijvoorbeeld: "

Dan druk je binnen windows 2 maal op shift komma. Je krijgt dan twee aanhalingstekens vervolgens klik je op backspace om er 1 van te maken.

1 keer op shift komma drukken heeft geen effect .

Ik wil dus dat 1 keer shift komma ook 1 aanhalingsteken geeft. Dit heeft toch echt niks met taalinstellingen te maken bij alle opties blijft dit hetzelfde.

Nu voreg ik mij af of dit uberhaupt mogelijk is en zo ja waar dat te doen is of dat er misschien een of ander tweakje voor is. Niet dat dit zo ontzettend belangrijk is maar het lijkt mij gewoon handiger.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Heb je geen aanhalingsteken/apostrophe op je toetsenbord???

<<je weet wel, rechts naast je :/; ?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

[rml][ xp] instelling veranderen voor aanhalingstekens[/rml], daar staan wel wat tips.

[ Voor 39% gewijzigd door AtleX op 28-10-2004 12:37 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ze doelen daar toch echt op een ander probleem, dit is geen probleem het werkt gewoon naar beheoren alleen wil ik het anders

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Zet je toetsenbordinstelling op gewoon 'Verenigde staten'. That should do the trick, als ik dat doe en ik doe 1 keer een aanhalingsteken dan staat hij er ook meteen.

[ Voor 37% gewijzigd door AtleX op 28-10-2004 12:43 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-04 16:04
Zet je toetsenbord instelling op Nederlands oid ipv VS Internationaal. :)
BTW, je kunt ook gewoon een spatie indrukken nadat je shift+" hebt ingedrukt, dat scheelt weer een backspace. :)
Ik vind het overigens wel erg handig want shift+" en dan een e geeft een ë. :) Dan hoef je niet aldoor naar het speciale tekens programma in Windows te grijpen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Joen op 28-10-2004 12:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ok volgens mij moet ik toch mijn excuses aanbieden. Heb me bij mijn server afgemeld en nu gaat het wel goed . Ik heb het weer geprobeerd zonder me op mijn domein aan temelden en nu gaat het wel goed.
Toch meld ik mij wel aan met admin rechten, vreemd.
Zal daar waarschijnlijk ergens fout gegaan zijn. Thanx voor de hulp in dit uiteindelijk toch overbodige topic

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-04 22:34
Kies Keyb layout VS niet VS Internationaal
Staat ook in de MS KB hoor
Deze zaken moeten gewoon direct op slot imho :p

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 18:58
DevX,

Als je het de volgende keer niet eens bent met een slotje, mag je hiervoor de moderator mailen. Het is meestal niet de bedoeling dat je hetzelfde topic nog een keer start zonder aangepast start post. Wil je hier in het vervolg op letten? :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.