Toon posts:

[Bluetooth] ineens 2 BT-icons in XP-taakbalk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een sitecom usb bluetooth adapter en heb ineens 2 BT-icoontjes die heel erg op elkaar lijken in mn taakbalk staan: eentje die het doet (is van nieuwere driver denk ik), en eentje die rood is (oude driver gok ik) en ook geen bluetooth apparaat herkent.
Mijn vraag is nu: hoe krijg ik die 2e eruit? ik heb altijd het idee gehad dat XP trager loopt door dat BT-gebeuren.
Hij staat niet in opstarten, en (ik dacht) ook niet in config//software

iemand een idee?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

ten eerste, welk OS draai en je welke paketten had je dan geinstalleerd?

Als je MS draait, ga dan eens aan de slag met Hijack this.

Verwijderd

Topicstarter
zie topic titel: XP
ik heb alleen de sitecom drivers geinstalleerd en nokia pc-sync.
Misschien heeft de sitecom driver zichzelf geupdate en is de oude versie toch actief gebleven, ik kan m iig niet 'gewoon' verwijderen.

maar ik zal eens met hjt aan de gang gaan, bedankt

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

de ene is de xp bluetooth en de andere is van sitecom..
ga naar je apparaatbeheer en check je bluetooth device.
doe update driver en klik je sitecom driver aan in plaats van de driver die xp zelf wilt.
Je moet ff kijken welk device je moet hebben want als het goed is ziet ie er meerdere..
Maar hij kan maar van 1 een sitecom driver vinden dus je kan niet per ongeluk de verkeerde pakken. die andere devices die er voor bluetooth bij staan vervangt ie dan vanzelf.. die horen gewoon bij de xp driver.

XP is vrij eh, dominant wat betreft de bluetooth drivers.. dus je moet ff je sitecom driver forceren..

Verwijderd

Topicstarter
ik moet zeggen dat ik eigenlijk liever de xp-driver wil, aangezien die mn systeem minder vertraagt!

Verwijderd

je heb waarschijnlijk service pack 2 geinstaleerd?
het leuke is ik heb hem vorige week gehaald
download ffe de nieuwste drivers en volg de howto pdf van de sitecom site

http://sitecom.nl/md_download.php?md_id=1630
voor verdere info staat er een goede faq op de site van sitecom

deze staat op
http://sitecom.nl/faq_2.php

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 13:45 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
thanks! dit probleem had ik ook. Alleen vond ik de XP bluetooth driver veel slechter; de opties zijn veel gelimiteerder. Ben blij dat ik die uit heb kunnen zetten nu :)

Verwijderd

hallo,
ik heb het zelfde probleem alleen bij mij werkt de site niet meer waar de info op staat:S
help
Pagina: 1