Oude situatie:
WinXP, Outlook 2003 en een Trust BT180 bluetooth adapter en een SonyEricsson T160.
Ik heb hier maandenlang probleemloos mijn Outlook agenda en contacten gesynchroniseerd via XTNDconnect (meegeleverd met telefoon).
Nieuwe situatie:
Zelfde maar nu Windows Service Pack 2 geïnstalleerd.
Ik kan nog wél mijn telefoon bereiken via mijn bluetooth locaties en dan kan ik alles prima doen (óók PIM synchronisatie) maar ik kan niet meer synchroniseren via XTNDconnect! Dit is voor mij erg vervelend omdat ik via de 'gewone' PIM synchronisatie niet mijn contactpersonen kan synchroniseren.
Wat heb ik geprobeerd/gedaan:
Nieuwste drivers van de bluetooth adapter geïnstallerd.
Nieuwste versie van de SE communications Suite (incl XTNDconnect) geïnstalleerd.
In de Windows Firewall een uitzondering gemaakt voor XTNDconnect executable.
Uitgebreid gegoogled en de GoT search gebruikt maar niks bruikbaars gevonden.
Kan iemand mij hier uit de brand helpen?
Edit: Het probleem blijkt niet alleen in XTDNconnect te zitten, maar ook Float's Mobile Agent kan nu niet meer connecten met mijn t610...
WinXP, Outlook 2003 en een Trust BT180 bluetooth adapter en een SonyEricsson T160.
Ik heb hier maandenlang probleemloos mijn Outlook agenda en contacten gesynchroniseerd via XTNDconnect (meegeleverd met telefoon).
Nieuwe situatie:
Zelfde maar nu Windows Service Pack 2 geïnstalleerd.
Ik kan nog wél mijn telefoon bereiken via mijn bluetooth locaties en dan kan ik alles prima doen (óók PIM synchronisatie) maar ik kan niet meer synchroniseren via XTNDconnect! Dit is voor mij erg vervelend omdat ik via de 'gewone' PIM synchronisatie niet mijn contactpersonen kan synchroniseren.
Wat heb ik geprobeerd/gedaan:
Nieuwste drivers van de bluetooth adapter geïnstallerd.
Nieuwste versie van de SE communications Suite (incl XTNDconnect) geïnstalleerd.
In de Windows Firewall een uitzondering gemaakt voor XTNDconnect executable.
Uitgebreid gegoogled en de GoT search gebruikt maar niks bruikbaars gevonden.
Kan iemand mij hier uit de brand helpen?
Edit: Het probleem blijkt niet alleen in XTDNconnect te zitten, maar ook Float's Mobile Agent kan nu niet meer connecten met mijn t610...
[ Voor 10% gewijzigd door Jorizzz op 28-10-2004 14:12 . Reden: Ook met andere programma's problemen ]