Toon posts:

i-Link van Pioneer DVR-5100H-S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai allemaal hier!

Ik heb sinds een half jaar een Pioneer DVR-5100H-S:
Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.de/images/products/undefined/pioneer/1062072122695dvr5100hs_detailpage.jpg

Maar wat ik me eigen nou afvraag is het volgende:

De i-Link aansluiting aan de voorkant van deze recorder (rechtsonder op de foto) is eigenlijk om beelden van onderandere een DV-Camera in de recorder te laden. Zover ik echter weet is deze i-Link verbinding gewoon FireWire, maar in hoevere? Kan ik ook gewoon opgenomen beelden van de recorder in me PC laden? Gewoon FireWire naar FireWire dus. Is dit mogelijk of is dit alleen echt voor een DV-Camera of iets dergelijks???? :?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 11:37 ]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik heb een Sony-camera hier, met i-link aansluiting. Gewoon bij Media-Markt een fire-wire kabel gehaald en aangesloten, werkte perfect.

Met een beetje mazzel kan je die DVD aansluiten op je pc. Kwestie van proberen, het gaat 'm er voornamelijk inzitten dat je OS/software het aangesloten apparaat herkent en snapt dat er beelden vandaan komen en die moet opvangen.

Proberen dus.

edit:
En laat even horen of het gelukt is :)
Ik heb wel vaker dit soort vragen gezien, maar nog niet echt een antwoord...

[ Voor 16% gewijzigd door Motrax op 28-10-2004 11:46 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja goed het gaat er niet om dat ik live wil streamen ofzo.

Ik zou ook bijvoorbeeld gewoon de hele files eraf kunnen halen en op me PC bewerken of zoiets dergelijks. Maar ik had gehoopt dat iemand mij dit zou kunnen bevestigen, iemand die het al eens geprobeert heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 11:58 ]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Hmm...

Nou ik kan alleen wat zeggen over die camera

Deze wordt automatisch herkent in XP, vervolgens vraagt Moviemaker of hij de informatie eraf moet halen en hij gaat het bandje in de camera afspelen. Thats it.

Als het werkt bij jouw zijn er twee mogelijkheden:
- Of hij ziet jouw dvd als een schijfstation en dan kan je het er afsleuren
- Of je moet het streamen

De eerste optie lijkt me logischer. Maar nog steeds proberen dus ;) .

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |