Ik zou graag een tekstbestand genereren met progress.
De bedoeling is dat de bestandsnaam gaat worden: ART[datum][tijd].txt
datum en tijd moet de systeemdatum/tijd worden op het moment dat het bestandje aangemaakt wordt. Het formaat: datum YYYYMMDD en de tijd HHMMSS.
Dus ARTYYYYMMDDHHMMSS.txt
Nu heb ik het volgende geprobeerd (en al 100 andere varianten hiervan
)
De foutmelding die ik bij bovenstaande code krijg is:
DATE matches multiple fields in PART. (3509)
The partial field name DATE matches multiple field names in the named table. You did not give the Compiler enough information. Specify the field name more precisely.
Maar hij moet niet in de tabel kijken maar hij moet naar systeemdatum en tijd kijken.
Ik heb de help functie gebruikt bij de progress procedure editor en heb ook hier gezocht: Primus eSupport
Misschien dat iemand iets structureel fouts ziet aan mijn code of dat iemand me een beetje verder kan helpen.
De bedoeling is dat de bestandsnaam gaat worden: ART[datum][tijd].txt
datum en tijd moet de systeemdatum/tijd worden op het moment dat het bestandje aangemaakt wordt. Het formaat: datum YYYYMMDD en de tijd HHMMSS.
Dus ARTYYYYMMDDHHMMSS.txt
Nu heb ik het volgende geprobeerd (en al 100 andere varianten hiervan
code:
1
2
3
| def var bestandsnaam as character no-undo. assign bestandsnaam = "c:\temp\" + "ART" + STRING(DATE, 'YYYYMMDD') + STRING(TIME, 'HHMMSS') + ".txt". |
De foutmelding die ik bij bovenstaande code krijg is:
DATE matches multiple fields in PART. (3509)
The partial field name DATE matches multiple field names in the named table. You did not give the Compiler enough information. Specify the field name more precisely.
Maar hij moet niet in de tabel kijken maar hij moet naar systeemdatum en tijd kijken.
Ik heb de help functie gebruikt bij de progress procedure editor en heb ook hier gezocht: Primus eSupport
Misschien dat iemand iets structureel fouts ziet aan mijn code of dat iemand me een beetje verder kan helpen.
[ Voor 18% gewijzigd door vandenhende op 28-10-2004 11:42 ]