I don't have an attitude problem, *you* have a perception problem!!!
Iedereen maakt fouten... Je had ze er ook middels een mailtje op kunnen wijzen
En waarom staat dit in W&L? Dit is op zijn best HK, en dan vink ik het nog niet eens HK waardig...
[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 28-10-2004 10:54 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
stop er maar mee, het enige wat er gebeurt is dat je blijft proberen te connectenFire69 schreef op 28 oktober 2004 @ 10:51:
Ik hoop dat het de moeite is want ik installeer speciaal hiervoor Firefox!
Maar je moet ook de normale foutmeldingen hebben, en niet de normale
ik krijg
Klanten could not be found
[ Voor 22% gewijzigd door Glashelder op 28-10-2004 10:54 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Wat bedoel je nou precies???Glashelder schreef op 28 oktober 2004 @ 10:54:
Maar je moet ook de normale foutmeldingen hebben, en niet de normale
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hm, ik zag het net.IKKE86 schreef op 28 oktober 2004 @ 10:53:
[...]
stop er maar mee, het enige wat er gebeurt is dat je blijft proberen te connecten
Verder vind ik 't niet echt sociaal als iedereen dit nu gaat doen. Zet dat anders even in je topicstart, zodat niet iedereen het hoef te proberen.
Heeft iemand al het fatsoen gehad ze even te mailen dat er een fout in hun website zit?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ik ben aan een mail begonnen, maar zat een beetje te wachten op een slotje hierdawuss schreef op 28 oktober 2004 @ 11:00:
Mijn god, dat trekt ook nog eens ontzettend veel van je processor
Verder vind ik 't niet echt sociaal als iedereen dit nu gaat doen. Zet dat anders even in je topicstart, zodat niet iedereen het hoef te proberen.
Heeft iemand al het fatsoen gehad ze even te mailen dat er een fout in hun website zit?
Enniewee, ik meld het wel. De grap is er af, het is leuk geweest... klaar.
Kunnen we nu weer mekaars letters gaan stelen?
[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 28-10-2004 11:02 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
![]()