Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!
Verwijderd
hebben die gebruikers vreemde plugins in outlook (virusscanner of zo)?
als je een nieuwe mailbox aanmaakt, heeft die het dan ook?
Je zou kunnen overwegen om de mailbox van de gebruikers met problemen te exporteren met exmerge en dan een nieuwe mailbox aanmaken voor ze.
als je een nieuwe mailbox aanmaakt, heeft die het dan ook?
Je zou kunnen overwegen om de mailbox van de gebruikers met problemen te exporteren met exmerge en dan een nieuwe mailbox aanmaken voor ze.
De enige plugin die we gebruiken is faxmaker, om faxen via outlook versturen. Daarnaast gebruiken we Sophos antivirus, maar die loopt gewoon goed.
Heb net nog eens zitten kijken, en juist die computers hebben SP2 voor XP geinstalleerd. Ik denk dat het probleem daar misschien zit. Ik ga nog even verder testen
Heb net nog eens zitten kijken, en juist die computers hebben SP2 voor XP geinstalleerd. Ik denk dat het probleem daar misschien zit. Ik ga nog even verder testen
Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!
Probleem opgelost. De firewall van SP2 blockt iets. Weet nog niet wat. Toen in de firewaal uitschakelde, kwam de mail weer direkt binnen. Kan iemand misschien nog vertellen welke protocollen/poorten outlook en exchange met elkaar delen?
XCCC: Setting TCP/IP Ports for Exchange and Outlook Client Connections Through a Firewall : http://support.microsoft.com/?id=155831