Toon posts:

MCE2005 Mb vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nu iedereen al zoveel aan het testen is ben ik benieuwd of er al mensen
info hebben over opgenomen stukken film.

Weet iemand al verhouding wat betreft min/mb ofwel gb ?

Verwijderd

van de site van MS:

Q. How many hours of TV can I store on my Media Center PC?
A. Media Center offers four levels of recording quality—Fair, Good, Better, and Best. The quality level affects the amount of disk space needed.

Approximate amount of disk space that each recording level will consume is:

• Fair: 1 GB/hour

• Good: 2 GB/hour

• Better: 2.5 GB/hour

• Best: 3 GB/hour

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
Waar staat dit op de Microsoft site? Ik kan het helaas niet terugvinden. Ik hoop daar namelijk ook informatie te kunnen vinden over de systeemeisen om live TV op te nemen, en tegelijkertijd een andere zender te kijken (met een TV kaart met 2 tuners).

Erg moeilijk in te schatten. Iets gecharcheerd om aan te geven wat ik bedoel: Athlon 750Mhz, Sempron 2400, Sempron 3000, Athlon 64 3500+ of Athlon FX55 benodigd?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[google="How many hours of TV can I store on my Media Center PC?"] --> MCE Frequently Asked Questions ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hierboven wordt het antwoord wel gegeven. Lees aub voortaan voor je een vraag stelt eerst even goed de documentatie door, zoek op google en GoT. Dan had je dit binnen een mum van tijd gevonden :) Algemene gedragsregels (Netiquette) bevat meer info over de wensen die we hebben voor topicstarts :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.