outlook 2003 probeert sinds gisteren "iets" te versturen naar een oud emailaccount van mij ( waar ik nog wel email op binnen krijg) . in de outbox staat niets. om de 3 minuten doet hij dit. ik dacht eerst aan een virus of spyware maar norton, adware etc kunnen niets vinden. wat zou dit kunnen zijn? zou een bevestiging van een binnengekomen email kunnen zijn? en hoe kom ik ervan af?
Kun je eens aangeven waarom je dat denkt? Wat gebeurt er exact en welke melding/foutmelding zie je?
ik krijg om de 3 minuten de "voortgang verzenden box" en deze zegt dat het niet lukt om "iets" te verzenden via mijn oude provider. (dat kan ook niet omdat ik niet meer via mijn "oude" account inbel).Jazzy schreef op 28 oktober 2004 @ 09:32:
Kun je eens aangeven waarom je dat denkt? Wat gebeurt er exact en welke melding/foutmelding zie je?
ik denk dat omdat ik wel eens emailtjes krijg van mensen die vragen om bevestiging van aankomst email. normaal wordt dan gevraagd door outlook of je dit wil. .......al schrijvend niet echt logisch dus of ik moet in alle haast dit hebben aangeklikt...maar dan nog dan zou er toch iets in de outbox staan?
Weet je zeker dat Outlook iets wil versturen. 't kan ook dat Outlook een SMTP connectie wil leggen met je oude provider en niets versturen wil. Wat is de vollegige foutmelding?
Voortgang bij verzenden en ontvangen outlook: staat de volgende foutmeldingonkl schreef op 28 oktober 2004 @ 10:58:
Weet je zeker dat Outlook iets wil versturen. 't kan ook dat Outlook een SMTP connectie wil leggen met je oude provider en niets versturen wil. Wat is de vollegige foutmelding?
"bij taak pop3.tiscali.nl - bezig metverzenden is een fout opgetreden (0x800cccof) ......etc, etc"