[win2k]Probleem met kernel

Pagina: 1
Acties:

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb hier een laptop staan die wordt gebruikt voor gasmetingen ed. Sinds kort hoef je geen meting te doen, alleen maar een dag aan laten staan, dan geeft hij een kernel fout. Dus als ik de laptop dinsdagochtend aanzet, zonder dat ik er iets mee ga doen, en woensdagochtend weer kom, staat er een kernel- fout in het scherm.

Heeft iemand enig idee waar dit van kan komen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het zou leuk zijn als je zou vertellen welke kernel fout, sinds wanneer je het probleem hebt en meer van dat soort zinvolle informatie :P

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Sorry, ik wist dat ik die opmerking kreeg. Ik heb begrepen dat die foutmelding is gekomen nadat er word geklooid met pc anywhere en hp-ib- interface bus.
Heel dom, maar van soort kernelfout kan ik niets zeggen. Dan is het misschien ook een nutteloze vraag. Het kon wezen dat iemand hier toch ervaringen mee had.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:52

Gerco

Professional Newbie

Als je een fout krijgt, lijkt het me een redelijke veronderstelling dat daar dan staat dat er een fout is opgetreden, eventueel met een beschrijving en een foutcode. "Een fout" zeggen is net zo nutteloos als "hij doet het niet".

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!