opera, probleem met cache van de adres history(?)

Pagina: 1
Acties:

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

Topicstarter
ik zit me al een behoorlijke tijd te ergeren aan het feit dat veelgebruikte adressen steeds verdwijnen uit het "automatisch aanvullen" gedeelte.

oftwel, ik type twe in en tweakers.net staat al in de adresbalk maar dat duurt steeds minder lang, vroeger volgens mij weken en nu dagen, een dag?
daarbij vind ik het niet zo tof dat ik ook alle subadressen te zien krijg, gewoon de hoofdsite vind ik wel zo handig.

in de prefrences zit wel iets waar ik dacht iets mee te kunnen (hystory and cache)maar ik merk er niets van als ik het verander of tenminste, of ik krijg helemaal niets meer of weer met alle subadressen en die ben ik dan ook weer in no time kwijt :(

nou ja, misschien beetje onduidelijk verhaal maar ik hoop dat iemand het herkent....en een oplossing heeft :P

vast dank

tijd voor verandering.

• zebra
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-06-2025
Je kunt de visited en typed in adresses verhogen, misschien dat je zoveel verschillende sites bezoekt dat dat een te laag getal is.

Ook moet je even checken dat het vinkje 'empty on exit' niet aan staat.

Als dat niet werkt zou ik het ook niet weten...

//Z

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

Topicstarter
dat is dus exact waar ik gekeken heb maar het werkt niet (bij mij?) als ik getyped aanlaat en visetid uitzet dan onthoud ie gewoon nix meer...

misschien mis ik iets?

empty on exit staat idd aangevinkt btw maar heeft hier geen invloed op volgens mij.

edit > hij onthoud ze wel zie ik maar vult ze nu niet meer zelf aan :(

dus typed in aan en visited uit.

misschien is het wel logisch zo dan maar vin het wel irritant |:(

[ Voor 29% gewijzigd door obme_ief op 28-10-2004 14:18 ]

tijd voor verandering.

• zebra
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-06-2025
Je bedoelt dat ze niet op dezelfde regel aangevult worden maar dat je even pijltje naar beneden moet doen om het hele domein te krijgen?

Dat lijkt me inderdaad een keuze die de mensjes bij Opera gemaakt hebben, ik denk niet dat je dat aan kunt passen (tenminste ik zou niet weten hoe).

//Z