Gooi aub dit topic niet gelijk dicht want elke keer als ik een update wil posten is ie weer gesloten 
Ik heb de regels gelezen ja en opgevolgd (zoals ik al eerder deed maar niet alles in mn post vermeldde)
Het probleem is dat er al iets van 70 MB gedownload is door een virus. Ik weet niet waar het gelaten wordt, maar ik wordt er nogal gek van.
Hijackthis geeft geen resultaat. Spybod S&D gedownload en gerunt, opgeruimd, maar elke keer komt 'DSO Exploit' terug. Toch denk ik niet dat dit het is.
Op google gezocht maar de resultaten lijken niet te slaan op het virus wat ik nu heb.
Ook hier gezocht maar dat slaat ook weer op iets anders.
Als ik netstat doe zie ik een wachtende poort naar hard-virgins.com
Start ik firefox openen er meer verbindingen.
FF opnieuw installeren had ook geen zin..
[ietsmetmaagden].com blijft hardnekkig staan en ik krijg het maar niet weg.
Ik heb de regels gelezen ja en opgevolgd (zoals ik al eerder deed maar niet alles in mn post vermeldde)
Het probleem is dat er al iets van 70 MB gedownload is door een virus. Ik weet niet waar het gelaten wordt, maar ik wordt er nogal gek van.
Hijackthis geeft geen resultaat. Spybod S&D gedownload en gerunt, opgeruimd, maar elke keer komt 'DSO Exploit' terug. Toch denk ik niet dat dit het is.
Op google gezocht maar de resultaten lijken niet te slaan op het virus wat ik nu heb.
Ook hier gezocht maar dat slaat ook weer op iets anders.
Als ik netstat doe zie ik een wachtende poort naar hard-virgins.com
Start ik firefox openen er meer verbindingen.
FF opnieuw installeren had ook geen zin..
[ietsmetmaagden].com blijft hardnekkig staan en ik krijg het maar niet weg.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 11:14 ]