Toon posts:

waar laat kazaalite mijn bestanden?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als na het downloaden een bestand completed is kan ik hem niet in mijn shared folder vinden?
Weet iemand waar ik ze kan vinden?
(ik heb natuurlijk al de zoek-optie in windows geprobeert)

Verwijderd

Heb je ook al je programma opties bekeken ?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 17:36

Haan

dotnetter

Gebeurt dat met alle bestanden? Dan even kijken in de opties waar je shared folder is.

Gebeurt het soms? Dat is 'normaal' (ofwel het gebeurt vaker). Wacht een tijdje, of reboot en dan zou je je bestanden weer terug moeten vinden :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:33

Thandor

SilverStreak

Is het bestand niet verborgen o.i.d.
Kijk in de instellingen van KaZaa waar jouw download heen gaan, je kunt nl. een map opgeven.

edit:
Same thoughts @ the same time :P. Dikke Spuit 11 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Thandor op 27-10-2004 22:15 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 17:52

w0w

Ik heb dat ook soms. Als ik KLite afsluit dan kan ik ze wel weer vinden, ook als ik het daarna weer opstart.

Verwijderd

Topicstarter
al mijn dat files staan wel in een map, ik heb alleen ooit de naam van deze map veranderd en heb ergens gehoord dat klite vervolgens nog steeds de gedownloade bestanden in die oude map gooit. als je dan die oude map weer opnieuw aanmaakt dan zouden de bestanden daar in moeten zitten.....ik weet alleen niet meer hoe mijn oude map heette.
en als ik bij klite opties kijk dan zegt hij dat hij bestanden naar mijn map (waar ook de datfile instaan) stuurt, maar dat doet hij dus mooi niet

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Kazaa al gereinstalled?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 17:36

Haan

dotnetter

Probeer eens My Shared Folder. Zo noemt Kazaa die map standaard.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
nope, ik zal het eens proberen maar ik heb er een hard hoofd in dat ik dan mijn reeds downgeloade (gedownloade) bestanden terug zie.

Verwijderd

Topicstarter
my shared folder was het niet, heb ik al geprobeerd. het leipe is dat die files dus wel ergens op mijn schijf moeten staan maar dat ze simpelweg onvindbaar zijn.

Verwijderd

Topicstarter
reinstallatie was geen succes

Verwijderd

Misschien als je een nieuwe map aanmaakt en dan in de opties van kazaa dan die map aangeeft als 'download to' map... en dan maar gewoon opnieuw downloaden...

Weet je het zeker dat je echt echt echt goed hebt gezocht met de search optie van windows?!

tips voor zoeken met search;
-anders moet je gewoon *.* intoetsen en aangeven dat je ook in submappen en verborgen mappen, of welk plekje je dan ook kan zoeken aangeven in search.
Standaard zoekt search alleen in dirs van programma's of documenten, maar nooit echt mappen die te maken hebben met je systeem, misschien dat kazaa ze stiekem daar in gooit of wie weet wel temporary files... (beetje raar, 8)7, maar je weet maar nooit! :+ )

-je kan ook met search op datum zoeken (en dan natuurlijk ook echt in elke map doorzoeken zoals eerder beschreven).

Succes met zoeken! B)

Verwijderd

Topicstarter
*.* is helaas ook geen succes, iemand nog een idee?

Verwijderd

Topicstarter
zou ik ergens in mijn comp kunnen vinden hoe die map destijds heette?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 22:50:
zou ik ergens in mijn comp kunnen vinden hoe die map destijds heette?
Wat dacht je van zoek eens op de naam van de bestanden die je hebt gedownload 8)7

Verwijderd

Topicstarter
ook al geprobeerd

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07 21:32
dan moet je er ernstig rekening mee houden dat het helemaal niet opgeslagen wordt?
Maar kom op, je hebt nu al 6 threads over Kazaalite, misschien tijd om zelfs eens wat te gaan googlen?

edit: oude thread.. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Risce op 22-12-2004 00:12 ]

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Daarom sluit ik het maar even, omdat we dan voorkomen dat mensen gaan reageren op de topicstarter, die waarschijnlijk al wel een oplossing heeft voor dit probleem.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.