Toon posts:

Computer sluit traag af door iTouch software; oplossing? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte iedereen die dit leest.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, het probleem is de Logitech Itouch software. Ik heb nu een nieuwe installatie Win XP Pro en die Itouch software. Nu is het probleem dat je systeem super traag afsluit. En als ik handmatig de Itouch software uit zet en dan men systeem uit wil zetten gaat het veel veel sneller.

Wie o wie kent het probleem ook en weet er wat tegen te doen?

BTW, nieuwste versie van Itouch geinstalleerd.

please help me out

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; het is handig als die je probleem duidelijk omschrijft :)

REQ: Help - Logitech Itouch software > Computer sluit traag af door iTouch software; oplossing? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 28 oktober 2004 @ 00:11:
Ik pas je topictitel even aan; het is handig als die je probleem duidelijk omschrijft :)

REQ: Help - Logitech Itouch software > Computer sluit traag af door iTouch software; oplossing? *
Bedankt, nu alleen nog een oplossing :9

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Heb je ook al een oudere versie geprobeer? (Bijv. die van het bijgeleverde CD'tje?)

You can't have everything. Where would you put it?

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:52
Even intikken met google en je krijgt een reeks verwijzingen van mensen die er ook last van hebben. Sommige mensen melden dat het opgelost is door het aansluiten op een ps/2 poort, anderen hebben baar bij een oudere versie.

Overigens meld de changelog van logitech in de meuktracker (en de commentaren erbij) dat deze bug al minstens twee keer is verholpen >:)

Zelf heb ik er geen last van (op ps/2 aangesloten)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem ook op PS2 aangesloten staan. Heb ook oudere versies geprobeerd helpt ook niet.
Pagina: 1