Toon posts:

[DVD-SPELER] Lenco DVD-20 regiovrij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin heeft een Lenco DVD-20 dvd speler, gisteren heb ik een DVD'tje voor d'r gekopieerd die ze graag wilde zien. Ik heb het DVD'tje speciaal regio vrij gebrand (met dvd shrink) dus ik dacht dat ze deze zonder problemen kon spelen. Het apparaat moet nml alles aan kunnen (DVD-R/W en DVD+R/W).
Op internet kon ik alleen een SVCD enable code vinden, is ook lekker handig dat dit standaard niet geactiveerd is. Het model is ook uitgebracht als Lenco DVD-21 maar dan zit er een ingebouwde subwoofer in.

Iemand enig idee hoe ik het schijfje aan de gang kan krijgen op haar dvd speler?

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Hier staat wat meer info over wat die speler allemaal slikt.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Topicstarter
Uit de orginele pdf kon ik dat ook opmaken, helaas is er weinig media op getest. Ik heb hem gebrand op een Traxdata 8x compatible DVD+R van de blokker. Ik heb ook nog Traxdata 4x compatible DVD+R voor data/video schijfjes, dat zal ik anders van het weekend proberen. Maar de DVD regio heeft er niks mee te maken?

/offtopic
Wat branden de echte dvd drukkers? DVD-R of DVD+R? en welke media? Die werken immers overal. Of komt het door de zilveren kleur van het persen die bij "zelf gebrande" dvd'rs anders is?

Verwijderd

Topicstarter
FF een schopje, ik had vandaag een andere DVD voor d'r gebrandt, hoefde niet geshrinked te worden dus gewoon directe copy. Ook op een TRAXDATA schijfje gebrand maar een ander soort, deze deed het wel!
Ligt het nu aan de regiovrije dvd, of het soort schijfje?