Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop LCD op auto-DVD speler?

Pagina: 1
Acties:

• deredding
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-06-2021
Hey mensen, ik heb een dvd speler voor in de auto, en nu wil ik daarvoor een schermpje van een oude toshiba laptop aansluiten (10.4"), ding uit elkaar gesloopt maar nu heb ik dus een flinke connector eraan zitten met een hoop draadjes... en nu??? ik heb al gezocht op het type scherm en datasheets (waarna ik hier niet mag vragen volgens de policy)
weet iemand misschien OF dit uberhaubt kan, en hoe? eventueel sites met guides oid?

een oude vesa videokaart in m'n auto bouwen lijkt me ook niet echt een goede optie, mis ik de rest van de pc weer...

Verwijderd

Zelfs met LCD aansturingsprint (lekker prijzig) is het niet direct te gebruiken en aan te sluiten op de RGB/Svideo/Composiet aansluitingen van een DVDspeler. Het komt erop neer dat je je eigen capture/converter-print (denk aan hetgeen wat een Tvkaart en Videokaart doen) moet maken. Mét datasheets en alle benodigde onderdelen en kennis in huis is dat al een hekel project, laat staan met de weinige info waar je mee aan komt in dit topic.

CME Faq: Laptopschermen

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 22:06 ]

• deredding
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-06-2021
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 22:02:
Zelfs met LCD aansturingsprint (lekker prijzig) is het niet direct te gebruiken en aan te sluiten op de RGB/Svideo/Composiet aansluitingen van een DVDspeler. Het komt erop neer dat je je eigen capture/converter-print (denk aan hetgeen wat een Tvkaart en Videokaart doen) moet maken. Mét datasheets en alle benodigde onderdelen en kennis in huis is dat al een hekel project, laat staan met de weinige info waar je mee aan komt in dit topic.

(had de faq ook al ff doorgespit)

had al zo'n donkerbruin vermoeden dat het niet zo makkelijk ging werken... jammerjammerjammer...
nouja... dan maar 'n schermpje kopen :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 22:02:

Ter aanvulling: Er bestaan naast de controllerkaartjes voor Laptop-schermen ook controllerkaartjes, die een SVGA-input hebben, of een Composiet. (EarthLCD, Sage, etc.)
Helaas is dat spul vreselijk duur, maar dat neemt niet weg dat ze niet bestaan :)