Problemen met Logitech Cordless Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sp@rkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 15:54
ik heb sinds kort de cordless desktop pro combinatie aangeschaft van logitech
nu heb ik in windows 2000 nogal zeer hinderlijke problemen.
op de vreemdste momenten reageert de muis niet meer op mijn commando's, met name de linker muisknop, de beweging gaat wel goed..
ook krijg ik op dezelfde vreemdste momenten het menu naar voren die je krijgt als je met de rechtermuisknop klikt op de desktop

weet iemand een oorzaak van bovenstaande problemen en ook hoe ik deze problemen kan oplossen?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Heb je de batterijen al vervangen? Dat soort vage dingen krijg ik als me batterijen bijna op zijn.

• Sp@rkie
het zijn de batterijen die in de doos bijgesloten zaten, verder geeft de software aan dat de batterijen nog niet leeg zijn

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:00
Hmm, ik heb dezelfde probs met het setje van m'n moeder.... :( M'n moeder niet, en ik ook niet met m'n eigen setje. Erg vreemd....

Wat in ieder geval een stuk hielp was de ontvanger een stuk verder van je computer + monitor te zetten....

Verwijderd

ontvanger minstens 20cm enig elektrisch apparaat afzetten

• Tonne
  • Laatst online: 09:08
Waar heb je die gekocht? Een vriend van me was er hard naar op zoek, maar kon alleen de niet-pro krijgen

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 12:47
hmmm...
het linkermuistoets-probleem heb ik ook wel eens af en toe... wat dan helpt is ctrl-alt-del --> task manager --> cancel
Dan werkt het plots weer...

• Sp@rkie
Tonne : ik heb hem bij www.informatique.nl gekocht

bureno : met een paar keer alt-tab werkt het bij mij ook weer

• Jhon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-06 13:30
Dit probleem heb ik ook en ik baal er wel van..
Volgens mij heb ik het ook een keer gehad in win98 maar dat weet ik niet zeker.

Wat mij trouwens opviel was dat als dit gebeurd en je gaat dan d.m.v. ctrl-alt-del naar de taskmanager en dan bij processes kijk dan heeft een andere service 100% cpu tijd en niet de bovenste.
Welke service dat is kan ik niet zien want hij springt heel snel weer terug.(ik hoop dat men dit allemaal begrijpt)

• Sp@rkie
mmm ik vind het zeer wazig en het is zeer irritant als je aan het werk bent en het gaat weer mis

ik heb het vermoeden dat het aan de itouch software ligt o.i.d want ik heb nieuwe batterijen erin geplaatst en de receiver staat op voldoende afstand van enige electr. apparaat
Pagina: 1