Vandaag mijn Datakabel binnen gehad, maar nou krijg ik hem niet geconnect. Ik heb een Sony Ericsson F500i en de Kabel zit in COM1. Dat staat ingesteld. Moet ik verder iets veranderen of moet hij het met de standaard instellingen gewoon doen?
Op het connect knopje drukken.
[ Voor 68% gewijzigd door MarcoC op 27-10-2004 22:05 ]
En de connectie op COM1 zetten
(Dat stond er voor je edit
Test gewoon diverse compoorten, zo heb ik dat ook gedaan (maar dan met BT)
Zo in 1 keer deed ie het
[ Voor 31% gewijzigd door Hoyden op 27-10-2004 22:09 . Reden: typo ]
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 20:55:
Vandaag mijn Datakabel binnen gehad, maar nou krijg ik hem niet geconnect. Ik heb een Sony Ericsson F500i en de Kabel zit in COM1. Dat staat ingesteld. Moet ik verder iets veranderen of moet hij het met de standaard instellingen gewoon doen?
En dan krijg je te zien Connection Failed.
Er staat dus iets niet goed maar wat.
Dit staat er precies ingesteld:
Port Baudrate RTS DTR
COM1 115200 Enabled Disabled
Als ik de Baudrate lager of hoger zet doet ie het ook niet.
Sony Ericsson Sound Editor doet het trouwens wel, dus de Kabel werkt wel. Alleen File Manager van Sony Ericsson krijg ik geen eens goed geinstaleerd, krijg het Progamma geen eens geopend, anders was ik dat wel gaan gebruiken. O by the way, op het begin als ik FMA open krijg ik steeds ReadFile fout meldingen, heeft dat er iets mee te maken dat het niet werkt? Hij kan .vbs bestanden niet vinden.
Er staat dus iets niet goed maar wat.
Dit staat er precies ingesteld:
Port Baudrate RTS DTR
COM1 115200 Enabled Disabled
Als ik de Baudrate lager of hoger zet doet ie het ook niet.
Sony Ericsson Sound Editor doet het trouwens wel, dus de Kabel werkt wel. Alleen File Manager van Sony Ericsson krijg ik geen eens goed geinstaleerd, krijg het Progamma geen eens geopend, anders was ik dat wel gaan gebruiken. O by the way, op het begin als ik FMA open krijg ik steeds ReadFile fout meldingen, heeft dat er iets mee te maken dat het niet werkt? Hij kan .vbs bestanden niet vinden.