Printer Dilemma

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Mister Advance
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-06-2023
Hallo,

Ik zit met een probleem ik weet niet zoveel van printers af, en wil er 1 kopen....
Heeft iemand een tip/advies over een printer??
Ik vond het maximalen voor een printer toch wel 80eurie's...
Opzich zou het ook wel fijn zijn als de inkt ook nog goedkoop zou zijn van de printer ;)

• erwinb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-02 12:58

erwinb

Probeert iets secure te doen

Als je niets van printers weet, waarom dan de keuze voor 80 Euro, en geen 100 of 60?

[ Voor 2% gewijzigd door erwinb op 27-10-2004 20:51 . Reden: type ]

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
Als je je inkt redelijk goedkoop wilt hebben, ga dan zeker niet bezuinigen op de printer. Als je een goede, wat duurdere, printer koopt dan is de inkt vaak een stuk goedkoper dan van een goedkope printer. En je hebt gelijk wat "meer" printer thuis staan.

De i-Serie van Canon doet het kwa inktprijzen erg goed. Als ik inkt moet halen voor m'n i850 dan ben ik zo'n €13,- kwijt voor één zwart inkt patroon.

Verder is de nieuwe PIXMA-Serie net nieuw maar niet bepaald duurder. Het kan wel dat een wat ouder model uit de i-Serie ergends in de aanbieding is.

De PIXMA iP3000 is nu op Pricewatch zo'n €108,- en da's een mooie prijs voor een printer met losse inkt patronen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Dit is geen topicstart...

- een tweaker wordt geacht zelf in staat zijn reviews op te zoeken en een keuze te maken, dus 'Welk $product moet ik kopen?' topics zijn niet gewenst
- als je ver genoeg gekeken hebt dat je een maximum van EUR 80 gekozen hebt, heb je vast al een beetje rondgekeken. Zet dan in wat je gezien hebt en wat je afwegingen zijn
- je hebt ook vast eisen (alleen ZW/W of ook kleur?, wat voor aansluitingen enzo), zonder die te weten kunnen we ook geen steek zeggen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.