Ik heb een shuttle gekocht, maar nu zitten er 2 aardig diepe krassen op de bovenkant van de behuizing. Door de bovenlaag heen, het blanke aluminium is te zien. Aangezien de kap van volledig aluminium is waarvan de toplaag alleen wat "opgeborsteld" is, vroeg ik mij af of het mogelijk was om de krassen weer (iets of volledig) weg te "borstelen"/schuren.
Voor mensen die niet weten wat ik bedoel:
Het ziet er dus uit als mat aluminium met lichte baan structuur erin. Net als bij veel rvs producten. De banen lopen in de lengterichting, de krassen liggen daar bijna loodrecht op (parallel aan het front). Het effect lijkt verkregen door een lichte oppervlaktebehandeling van de kap (licht schuren?).
Nu kwam in mij het idee op om misschien iets met Jif (of Cif whatever) te proberen, of vernaggel ik de boel daar juist mee doordat de toplaag op een compleet andere manier is gecreerd?
Voor mensen die niet weten wat ik bedoel:
Het ziet er dus uit als mat aluminium met lichte baan structuur erin. Net als bij veel rvs producten. De banen lopen in de lengterichting, de krassen liggen daar bijna loodrecht op (parallel aan het front). Het effect lijkt verkregen door een lichte oppervlaktebehandeling van de kap (licht schuren?).
Nu kwam in mij het idee op om misschien iets met Jif (of Cif whatever) te proberen, of vernaggel ik de boel daar juist mee doordat de toplaag op een compleet andere manier is gecreerd?
[ Voor 14% gewijzigd door zandpaddo op 27-10-2004 20:36 ]