Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afweging tussen 2 GSM'S HELP!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• gerdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 10:09

gerdesign

Pluk een roos, Tweak de dag!

Topicstarter
De tijd is eindelijk daar, ikke kan een nieuwe GSM krijgen via mijn provider (gratis).

Ik ben druk bezig geweest met vergelijkingen tussen vele toestellen, en ben uiteindelijk met twee toestellen overgebleven waar ik maar niet tussen kan kiezen.

Ik ben opzoek naar voor- en tegens wat betreft deze toestellen.
Wie kan er eens schieten op beide toestellen, en zo je mening/ervaring enz enz geven in een reply?????

Toestel 1
http://www.vergelijk.nl/cgi-bin/detail.cgi?p_id=718

Toestel 2:
http://www.vergelijk.nl/cgi-bin/detail.cgi?p_id=4283

(dit is de E800, die ik kan nemen is de E820 (heeft een kleur en is van T-Mobile))

Verwijderd

Ik zal voor de smasung gaan, die hebbe minder straling dan de nokia's.

Verwijderd

Tja lastig hé? Ik heb zelf altijd de voorkeur voor Nokia maar moet je zeggen dat de Nokia's qua software niet de meest stabielste phone is. Bij mij loopt mijn telefoon regelmatig vast bij het gebruik van spraaknummers.

Verder benk ik wel heeel tevreden over mijn 6230, redelijk klein, super geluidskwaliteit, radio, mp3, bleutooth ... dus ik zou toch voor de Nokia gaan...

Maarja wie ben ik...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Sorry hoor, maar dit alles kan je echt gewoon in de GoT Search vinden, over deze GSM's is al meer dan genoeg langsgekomen. We verwachten hier op GoT wat meer eigen inzet dan jij nu vertoont, daarom gaat dit topic dicht. Zie ook:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Neem ook het stuk over de Topictitel aandachtig door :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.