Toon posts:

[pendrive] Apacer Handy Steno HT202 of de Handy Steno HT203

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ga over een weekje een geheugenstick kopen maar weet nog niet precies welke, ik heb wel 3 sticks gevonden die me op 't 1e oog wel bevallen. 3 Linkjes hieronder.

http://www.pendrive.com/products/pendrivemini/index.html
http://www.apacer.com/apa...tml/handy_steno_ht202.asp
http://www.apacer.com/apa...tml/handy_steno_ht203.asp

Natuurlijk staat op die sites niet alles, daar zou ik graag wat info willen hebben van mensen die een van deze (of meerdere) sticks heeft. Hier een rijtje voorwaarden en dingen waarvan ik graag wat info wil hebben:

- Stevigheid
- Bootable?
- Kan die als sleutelhanger gebruikt worden? Hij moet níét aan de "dop" vast gemaakt worden want dat valt er natuurlijk vanaf.
- Snelle toegangstijd

En dan nog iets, dit zal iemand van jullie vast wel weten. Op die 2 apacer.com sites staan tabelletjes, in één zo'n tabelletje staat:

Flash Mail:
- Optional function
- Manage e-mail personal accounts / access e-mails anywhere & anytime

Kan iemand me uitleggen wat dit precies inhoudt?

Bij voorbaad dank :)

Ps. Misschien hoort dit topic niet in dit subforum thuis, sorry maar ik geen ander subforum bedenken om hem in te plaatsen |:(

/edit

Bij mijn zoektoch ben ik nog een andere stick tegengekomen die me wel aansprak, vooral door de prijs: pricewatch: Dane-Elec zMate Pen 1GB (USB 2.0)

Ik heb verder echt veel informatie over dit product, vooral te wijten aan 't feit dat de dane-elec site niet zo'n geweldige informatie-bron is :<

Heeft iemand info of ervaringen over de Dane-Elec zMate Pen (1024MB) ? Alle info/links/ervaringen zijn welkom :x

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 23:03 ]

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Behind_You

Kijk altijd achter je

Ik heb zelf een paar maanden geleden de Apacer ht202 128mb versie aangeschaft.
Bootable: ja, maar moet je wel eerst software voor installeren.
Stevig: Ja hij voelt ook stevig aan. Ben er zelf wel vrij voorzichtig mee, zo heb ik hem niet aan m'n sleutelbos hangen oid.
Sleutelhanger: Ja kan, en je zal het dopje nooit verliezen.
Snelheid: Toegangstijd is niet merkbaar bij mij. De opgegevens snelheid van 5,5 mb/s klopt ook wel aardig. Met het overzetten van bestanden van de pc naar de stick toe haal ik ongeveer 5 mb/s (usb2.0)
Er zit standaard ook of een usb-kabel of een docking station bij geleverd. Ook zit er een cd'tje bij met de drivers voor win98 en programma'tjes om hem bootable te maken enzo.

Nadelen vind ik dat hij redelijk groot is vergeleken met andere stick's en dat het dopje soms een beetje in de weg zit. Maar ik heb er zeker geen spijt van dat ik hem gekocht heb.

[ Voor 2% gewijzigd door Behind_You op 27-10-2004 22:36 . Reden: spelfoutje weg ]

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Verwijderd

Topicstarter
Behind_You schreef op 27 oktober 2004 @ 22:35:
Ik heb zelf een paar maanden geleden de Apacer ht202 128mb versie aangeschaft.
Bootable: ja, maar moet je wel eerst software voor installeren.
Stevig: Ja hij voelt ook stevig aan. Ben er zelf wel vrij voorzichtig mee, zo heb ik hem niet aan m'n sleutelbos hangen oid.
Sleutelhanger: Ja kan, en je zal het dopje nooit verliezen.
Snelheid: Toegangstijd is niet merkbaar bij mij. De opgegevens snelheid van 5,5 mb/s klopt ook wel aardig. Met het overzetten van bestanden van de pc naar de stick toe haal ik ongeveer 5 mb/s (usb2.0)
Er zit standaard ook of een usb-kabel of een docking station bij geleverd. Ook zit er een cd'tje bij met de drivers voor win98 en programma'tjes om hem bootable te maken enzo.

Nadelen vind ik dat hij redelijk groot is vergeleken met andere stick's en dat het dopje soms een beetje in de weg zit. Maar ik heb er zeker geen spijt van dat ik hem gekocht heb.
Thx. Over die software die moet je op de stick zetten? Zo nee weet iemand of je bij alle sticks software op je comp moet zetten voordat je kunt booten vanaf je stick? (zal wel niet dat je die software op je pc moet zetten maar ik wil 't wel 100% zeker weten vandaar deze (waarschijnlijk) enigzins domme vraag :)

Over de dop: die zit bij de apacer ht202 en ht203 aan zo'n kabeltje, is de dop makkelijk eraf te halen zodat je um in je pc kunt steken?

Weet iemand toevallig de maten van de verschillende sticks?