Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lian Li PC-6070 of CM Stacker(STC-T01)

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• AquilaDus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-11 14:53
He mensen, ik ben van plan een nieuwe pc te bouwen, maar ik ben er nog niet uit wat de kast betreft. In principe ben ik opzoek naar degelijke kast die goed afgewerkt is. Daarbij kwam ik dan uit op een kast die grotendeels van aluminium/staal is. Een andere eis is nog dat die best ruim moet zijn(minimaal 3 HD's + andere stuff) en en stijlvol moet uitzien. Nu kwam ik denk volgende 2 kasten tegen:

- Lian Li PC-6070
- CoolerMaster CM Stacker(STC-T01)

Heeft iemand van jullie ervaringen met een van die kasten? Of welke zouden jullie kiezen of zijn er misschien andere kasten die jullie zouden aanraden in die prijs categorie rond 160/170 euro?

Verwijderd

Met de CM stacker kan je alle kanten op. Omdat de kast vrij diep is heb je veel ruimte om je kabels voor de hd's en cdroms goed weg te werken en er is plaats voor 11 schijven. (let op, bij de stacker is maar 1 behuizing voor 3 hd's/floppy meegeleverd. Wanneer je meer hd's wilt plaatsen moet je er zo'n rekje bij bestellen)
Verder is het heel handig dat er onder in de kast veel ruimte is waardoor je eventuele waterkoeling goed kan inbouwen in deze kast.

Verder zijn er heel veel reviews van deze kasten te vinden en moet je zelf bepalen welke kast voor jou het meest geschikt is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 19:43 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15

AcouSE

Swedish Chef

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 19:43:
[..]
Verder zijn er heel veel reviews van deze kasten te vinden en moet je zelf bepalen welke kast voor jou het meest geschikt is.
Precies! En wat jij mooi vindt e.d. kunnen wij niet weten. Ieder zo z'n eigen smaak.

/slot

Dit topic is gesloten.