Ik heb al sinds een tijdje een mp3 speler van iriver uit de H3X0 serie. alleen toen ik vandaag terug kwam van een standaard bezoek aan school waar ik een verslag had geschreven en op me iriver had opgeslagen. kreeg ik thuis het probleem dat me pc de harde schijf niet meer zag.
Er stond opeens lokaal station in plaats van Iriver 300.
dus ik klik er 2 keer op na lang wachten kreeg ik een melding van:
de schijf is niet geformateerd wit u de schijf alsnog formateren ja/nee
Maar het rare was ik kan wel nog met me iriver al me muziek kan beluistren foto's bekijken en tekstbestanden kan lezen. ook de brouwser functie werkt gewoon waar ik alle bestanden kan zien staan.
Maar toen ben ik dus gaan kijken in me iriver zelf en opeens had ik bijna weer 40 gb ruimte over. terwijl alles er nog gewoon op staat. Ik had namelijk die hele schijf tot op 200mb na volgezet.
kan iemand mij misschien helpen om er voor te zorgen dat als ik hem inplug dat ik weer normaal op me schijf kan? en dat ik geen raar geheugen overschot heb?
Kortom, wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen!!
vriendelijke groeten,
maurice
Er stond opeens lokaal station in plaats van Iriver 300.
dus ik klik er 2 keer op na lang wachten kreeg ik een melding van:
de schijf is niet geformateerd wit u de schijf alsnog formateren ja/nee
Maar het rare was ik kan wel nog met me iriver al me muziek kan beluistren foto's bekijken en tekstbestanden kan lezen. ook de brouwser functie werkt gewoon waar ik alle bestanden kan zien staan.
Maar toen ben ik dus gaan kijken in me iriver zelf en opeens had ik bijna weer 40 gb ruimte over. terwijl alles er nog gewoon op staat. Ik had namelijk die hele schijf tot op 200mb na volgezet.
kan iemand mij misschien helpen om er voor te zorgen dat als ik hem inplug dat ik weer normaal op me schijf kan? en dat ik geen raar geheugen overschot heb?
Kortom, wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen!!
vriendelijke groeten,
maurice
offtopic:
Ik heb het zelfde probleem op alle pc's waar ik hem op heb aangeloten. Er zit nog 1 jaar en 9 maanden garantie op maar ja als je het probleem zo kunt oplossen stuur ik hem niet op.
Ik heb het zelfde probleem op alle pc's waar ik hem op heb aangeloten. Er zit nog 1 jaar en 9 maanden garantie op maar ja als je het probleem zo kunt oplossen stuur ik hem niet op.
[ Voor 3% gewijzigd door Macsylver op 27-10-2004 19:36 ]
The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears